جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دولت درباره مفاسد اقتصادی گزارش می دهد

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 355832
معاون اول رئیس جمهور از امکان انصراف از دریافت یارانه در طول سال ۹۳ خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با ارزیابی عملکرد دولت در مورد استفاده از منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها نسبت به انصراف از دریافت یارانه اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری در حاشیه نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار اظهار داشت: فرصت انصراف از دریافت یارانه در سال ۹۳ فراهم خواهد بود و در طول سال هر کسی با ارزیابی عملکرد دولت و اینکه دولت به وعده‌های خود عمل می‌کند، می‌تواند از دریافت یارانه انصراف دهد.

وی تصریح کرد: به هر میزان که از دریافت یارانه انصراف داده شود، دولت می‌تواند در بخش‌های درمانی و اقتصادی خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.

وی تأکید کرد: دولت مصمم است وضعیت درمان را در سال ۹۳ اصلاح کند که برای این کار نیازمند منابع مالی هستیم.

به گفته جهانگیری، اشتغال‌زایی و امنیت غذایی نیز از دیگر اهداف دولت در سال ۹۳ است که در صورت تأمین منابع مالی لازم اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در جهت بهبود فضای اقتصادی مصوباتی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری و تولید در دولت در دست تهیه است، گفت: این مصوبات در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به سالگرد دستور مقام معظم رهبری برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: گزارشی در این مورد در دو هفته آینده به مردم ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در جهت خروج از رکود اقتصادی در سال ۹۳ تصمیماتی در دولت گرفته شده است، تصریح کرد: یکی از این موارد به اجرای طرح‌های عمرانی مربوط می‌شود به طوری که در سال ۹۲ پیش‌بینی می‌کردیم حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی به اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یابد و در روزهای آخر اسفند با توجه به اتفاقاتی که در درآمدهای دولت افتاد در مجموع بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد.

وی همچنین از گشایش ۱۰ میلیارددلاری فاینانس از سال گذشته توسط یکی از کشورهای خارجی خبر داد.
https://jahannews.com/vdcdsk0sxyt0kj6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsk0sxyt0kj6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *