شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۱

بارسا با آتش کشیدن رئال به صدر رسید

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب: 105938
حساس ترين و پرتماشاگرترين ديدار باشگاهي در سطح جهان شنبه شب بين تيم هاي رئال مادريد و بارسلوناي اسپانيا برگزار شد. و تيم بارسلونا توانست ميزبان خود را با دوگل تسليم كند .
بارسا با آتش کشیدن رئال به صدر رسید
به گزارش سرویس ورزشی جهان ، جدال بزرگ بارسلونا و رئال مادريد در ورزشگاه برنابئو در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر با نتيجه دو بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.

 در حالي كه نيمه اول بازي چندان پر افت و خيز و جذاب نبود، بارسا موفق شد با تك گل ليونل مسي كه روي پاس هوشمندانه ژاوي به ثمر رسيد، راهي رختكن شد. 

در نيمه دوم بارسلونا با پل پدرو به  برتری دو بر صفر رسید و توانست براي دومين فصل پياپي در سانتياگو برنابئو رئال را شكست  داد .

مصاف اين دو تيم پرطرفدار و ريشه دار به قضاوت مانوئل گونزالس در ورزشگاه سانتياگو برنابئو و به ميزباني رئال مادريد برگزار شد كه با گلهاي ليونل مسي و پدرو بسود تيم ميهمان رقم خورد .

در دقيقه ‪ ۳۲‬ژاوي هافبك همه كاره و طراح تيم بارسلونا با پاسي عالي ليونل مسي را صاحب توپ كرد و مهاجم چپ پا و آرژانتيني موفق شد دروازه ميزبان را فتح كند . مسي با اين گل ، جمع گلهاي زده خود را به عدد ‪۲۷‬ رساند تا همچنان در صدر جدول بهترين گلزنان لاليگا قرار گيرد.

ژاوي در دقيقه ‪ ۵۶‬نيز يك فرصت عالي را نصيب پدرو كرد كه هافبك جوان بارسلونا با ضربه‌اي دقيق و زميني ، تور دروازه رئال مادريد را لرزاند تا گل دوم تيم ميهمان به ثبت برسد . 

قابل ذکر است که در 79 رویارویی دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم مادریدی به 50 برد دست یافت بود و 14 تساوی و 15 برد برای تیم کاتالان نیز ثبت شده است که حاکی از برتری مطلق تیم مادریدی در دیدارهای خانگی اش داشت ولی این بار نتیجه دیگری رقم خورد و روند آماری پیروزی 100% مادریدی ها در دیدارهای خانگی شان در رقابتهای این فصل شکسته شد.

ترکیب دو تیم:

بارسلونا: والدس- ماکسول (62، اینیستا)- میلیتو ( 80، مارکس)- پیکه- پویول- کیه تا- بوسکتس- چابی- پدرو- مسی – دانی آلوس

رئال مادرید: کاسیاس – سرخیو راموس- آلبیول- گارای- آربلوا- ژابی آلونسو- گاگو- مارسلو (57،گوتی)- فان در فارت (67،رائول)- کریس رونالدو – ایگواین (80،بنزما)

بارسلونا با اين پيروزي نويد بخش ، ‪ ۸۰‬امتيازي شد و به صدرجدول برگشت ، در حاليكه رئال مادريد با ‪ ۷۷‬امتياز به رده دوم سقوط كرد . تيم والنسيا با ‪ ۵۶‬امتياز از ‪ ۳۰‬بازي در مكان سوم جدول ايستاده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه چیز در بازی دیشب عالی بود به غیر از گزارش آقای خیابانی که واقعا بازی را خراب کردند. گاهی من شک می کردم که ایشان این بازی را گزارش می کنند .در باقی موارد نیز ایشان به قرائت انشاء خود می پرداختند .البته در نهایت نمی توان از طرفداری بی شائبه ی وی از رئال مادرید گذشت مثلا در یک صحنه گفت به به خطا در پشت محوطه ی جریمه ی باسا !!!