سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
ماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

کشورهای مختلف فاجعه‌منا را دنبال می‌کنند

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب: 458739
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به تماسهای برخی کشورها درباره پی گیری حقوقی فاجعه منا گفت: فاجعه منا را با جدیت پی گیری می کنیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مراسم ختم مرحوم غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان عصر یکشنبه با حضور جمعی از شخصیتهای سیاسی و قشرهای مختلف مردم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در تهران برگزار شد.
 
حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که کدام نهادهای حقوقی و بین المللی فاجعه منا را پی گیری می کنند، گفت: در این زمینه کشورهای مختلف با ما تماس هایی گرفته اند و موضوع را دنبال می کنند، اما چون نتیجه آن هنوز محسوس نیست به محض به نتیجه رسیدن این مذاکرات، آن را اعلام می کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه همچنان ۱۳ نفر از حادثه دیدگان منا مفقود هستند که امیدواریم آنها را هم به زودی شناسایی کرده و اسامی را اعلام کنیم.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده و حضور خانواده علی اصغر فولادگر در عربستان، ابراز امیدواری کرد هویت او نیز به زودی شناسایی شود.
 
در مراسم حج امسال بیش از سه هزار زائر خانه خدا از جمله ۴۶۵ ایرانی، در فاجعه منا به دلیل سوء مدیریت نیروهای سعودی جان خود را از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *