جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پلمب واحدهای آلاینده در ورامین

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 371834
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین از پلمب یک واحد غیرمجاز تولید ایزوگام و ۶ واحد غیرمجاز بازیافت پلاستیک‌های کهنه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران، منصور گل محمدی، اظهار داشت: یک واحد غیر مجاز تولید ایزوگام در روستای خورین بدلیل فعالیت غیر اصولی در زمینه تولید ایزوگام روز گذشته توسط ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین تعطیل و پلمب شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین افزود: این واحد غیر مجاز بدون بکارگیری سیستم تصفیه هوا و فیلتراسیون مناسب با ایجاد دود و بوی آزار دهنده، باعث آلودگی هوا و سلب آسایش شهروندان شده بود.

گل محمدی تصریح کرد: همچنین ماموران اجرایی این اداره روز گذشته شش واحد غیر مجاز بازیافت پلاستیک کهنه در روستای‌های ریحان آباد و خورین را که در زمینه بازیافت پلاستیک کهنه فعالیت غیر اصولی داشتند، با دستور دادستان شهرستان از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری به‌عمل آورده و پلمب کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه این واحدها مواد کهنه پلاستیکی و نایلون‌های آلوده را جمع آوری، دپو و خرد می‌کردند، اظهار داشت: با شستشو مواد یاد شده و رها کردن فاضلاب حاصل از فعالیت خود به بیرون از کارگاه و همچنین ذوب پلاستیک و سوزاندن زائدات پلاستیکی که منجر به ایجاد دود و بوی آزار دهنده می‌شد باعث سلب آسایش و مزاحمت شهروندان شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *