يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

لاریجانی: ملت پای ارزشها ایستاده است

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 406835
آیت الله املی لاریجانی گفت: این حضور ملت پیام روشنی برای کشورهای سلطه طلب است تا بدانند این ملت پای ارزشهای انقلاب و عزت و استقلال خود ایستاده و با فشارها و تحریم ها راه به جایی نخواهند برد.
لاریجانی: ملت پای ارزشها ایستاده است
به گزارش جهان، آیت الله آملی لاریجانی در جمع خبرنگاران در رابطه با ارزیابی خود از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: امروز مثل ایام مشابه سالهای قبل حضور مردم با شکوه و با نشاط بود که این موضوع می تواند نشانه خوبی داشته باشد.

وی افزود: این حضور ملت پیام روشنی برای کشورهای سلطه طلب است تا بدانند این ملت پای ارزشهای انقلاب و عزت و استقلال خود ایستاده و با فشارها و تحریم ها راه به جایی نخواهند برد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: تا زمانی که مردم همدل و همنوا در این راهپیمایی ها حضور پیدا می کنند و نظر شان را و آنچه را که در ضمیرشان وجود دارد را ابراز می کنند هیچ قدرتی توان شکست این ملت را ندارد.

آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: الحمدلله مردم به انقلاب و ارزشهای آن پایبند بوده و این راهپیمایی پیامی برای مسئولان دارد که برای دفاع از انقلاب دلگرم باشند و خادم این ملت خوب و با ایمان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *