شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

قدرت‌نمایی نسل سوم انقلاب در نمایشگاه

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 377630
یک عضو شورای شهر تهران گفت: نسل سوم انقلاب در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال قدرت نمایی کرد.
به گزارش جهان، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در بازدید از دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی ضمن حضور در غرفه تسنیم اظهار داشت: در این نمایشگاه نسل سوم انقلاب قدرت نمایی کرد.

وی ادامه داد: نسل سوم انقلاب نشان می‌دهد که اگر امکانات داشته باشد خلاقیت بالایی نیز دارد و برای بنده غیرقابل باور بود که این کار عظیم، جذاب و متنوع را شاهد بودم.

وی همچنین گفت: مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه این است که مبتنی بر جوانگرایی اداره می‌شود به همین دلیل استقبال مردمی از آن بالا بود.

همچنین محسن پیرهادی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این خصوص اظهار داشت: حسن این نمایشگاه این است که صدای واحدی از گفتمان انقلاب اسلامی از آن صادر می‌شود. همگرایی و همدلی و پرتلاشی نیروهای انقلابی با اهداف و آرمان‌های انقلاب از نقاط مثبت این نمایشگاه است.

وی همچنین گفت: در کلیات اقدامات شورای شهر تهران برای برنامه‌های فرهنگی بودجه داریم و شورا می‌خواهد که مدیریت شهری در این حوزه‌ها نیز حضور داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *