پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

کارشناس‌آمريکايي: تل آويو حرف‌بيهوده مي‌زند

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 387233
کارشناس آمریکایی تصریح کرد : رژیم صهیونیستی به دنبال حل مناقشه فلسطین نیست و فقط حرف بیهوده می زند.
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، پال لارودی بینانگذار جنبش غیردولتی موسوم به جنبش فلسطین آزاد در گفتگو با این شبکه از شهر برکلی کالیفرنیا گفت: « تلاشهای زیادی برای احیای گفتگوهای صلح با اسرائیل انجام می شود تا شاید توافقی حاصل شود. اما واقعیت این است که اسرائیل به هیچ توافقی پایبند نیست و تعهدات خودش را نقض می کند همانطور که سابقه گذشته، این مسئله را نشان می دهد. اسرائیل همه تعهدات خودش را در گذشته نقض کرده است. بنابراین نمی توان به سخنان مقامات اسرائیلی درباره تعهدات جدید اصلا اعتماد کرد.

بنابراین، نباید طرفهای فلسطینی به اسرائیل اعتماد کنند. اسرائیل می گوید خواهان حل و فصل مسئله از طریق گفتگو است اما عملا در این مسیر کاری انجام نمی دهد. اگر اسرائیل واقعا به دنبال صلح است باید شهرک سازیهای خود را متوقف کند. توقف شهرک سازی ها اقدامی درست و عینی است که نشان خواهد داد اسرائیل واقعا به دنبال صلح است. اینکه مقامات اسرائیل در مقام سخن چیزی را به زبان بیاورند اما در عمل ، کار دیگری را انجام بدهند موید واقعیت دیگری است. اسرائیل فقط فقط حرف پوچ به زبان می آورد بدون آنکه در مسیر صلح، گامی بردارد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بالاخره آمريكاييها هم به ياوه گويي اسراييل پي بردند.