پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

"از مسی بهترم"

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 377531
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که قرمزپوشان مرسی‌ساید در آنفیلد به آسانی نمی‌توانند کهکشانی‌‌ها را شکست دهند و اینکه او خودش را از رقیب آرژانتینی‌اش در بارسلونا بهتر می‌داند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کریستیانو رونالدو شب گذشته (پنجشنبه) در رقابت با مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی تیم بایرن مونیخ و هم‌تیمی‌ هلند او، آرین روبن برای کسب جایزه بازیکن سال اروپا پیروز شد و برای اولین بار این افتخار را کسب کرد.

رونالدو که فصل گذشته با ۱۷ گل بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد و رکورددار بیشترین گل‌زده در یک فصل از این رقابت‌ها گفت: باید از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم، چون بدون آنها نمی‌توانستم این جایزه را ببرم. باید از خانواده‌ام، مربیانم و خبرنگارانی که به من رأی دادند، تشکر کنم. واقعاً خوشحالم، چون هرگز این جایزه را نگرفته بودم و حالا می‌خواهم آن را در موزه‌ام بگذارم.

مهاجم رئال مادرید جایزه خود را در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تحویل گرفت، جایی که فهمید کهکشانی‌ها در این فصل از رقابت‌های اروپایی باید با لیورپول روبه‌رو شوند، همان تیمی که سال ۲۰۰۹ در ورزشگاه آنفیلد توانست رئال مادرید را ۴ بر صفر شکست دهد. رونالدو گفت: می‌دانم که بازی در خانه لیورپول کار بسیار سختی است اما ما هم رئال مادرید هستیم. من در آن بازی حضور نداشتم اما این بار شرایط فرق می‌کند. هر بازی داستان متفاوتی دارد. لیورپول تیم سرسختی است اما باید ببنیم در بازی پیش رو چه می‌شود.

رونالدو در خصوص رقابتش با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که امسال حتی جزو سه کاندیدای نهایی کسب جایزه بازیکن سال اروپا نبود، عنوان کرد: من هیچ رقابتی با مسی ندارم و این موضوع ساخته رسانه‌هاست. رابطه من با مسی یک رابطه عادی و حرفه‌ای است. طبیعی است که نمی‌شود نظر همه مردم را جلب کرد. برای نظر همه احترام قائلم اما زندگی‌ام به آنچه که مردم فکر می‌کنند وابسته نیست. به نظر من هیچکس از دیگری بهتر یا بدتر نیست. هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد و تلاش می‌کند که بهترین بازی‌اش را برای تیم باشگاهی یا ملی‌اش انجام دهد. هم من و هم مسی می‌خواهیم بهترین باشیم. به نظر خودم اما من در حرفه‌ام بهترین هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *