چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

توقف برانشوایگ با گل به‌خودی دانیل‌ داوری

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 347237
تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در شبی که دروازه‌بان ایرانی‌اش به اشتباه دروازه خودی را باز کرد در خانه برابر تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ به نتیجه تساوی رضایت داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امشب (شنبه) تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ که سنگربان ایرانی خود، دنیل داوری را در ترکیب اصلی داشت، میزبان تیم بورسیا مونشن گلادباخ بود و در پایان به یک امتیاز تساوی یک بر یک بسنده کرد.

گل نخست این بازی در دقیقه ۲۴ به نفع تیم میهمان رقم خورد زمانی که در یک ارسال از سمت چپ، دنیل داوری با زانویش توپ را به اشتباه درون دروازه خودی فرستاد. همین اتفاق در آن سوی میدان و برای بورسیا مونشن‌گلادباخ هم تکرار شد وقتی دروازه‌بان این تیم، مارک تراشتیگن که از او به عنوان دروازه‌بان آینده تیم بارسلونای اسپانیا یاد می‌شود، در دقیقه ۵۲ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. برانشوایگ با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد اما در جایگاهش در جدول رده‌بندی تغییر حاصل نشد و همچنان قعرنشین است.

امشب همچنین تیم بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا میزبان نورنبرگ بود و توانست با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود را شکست دهد. متس هوملز در دقیقه ۵۱، روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۶۴ و هنریک مخیتاریان در دقیقه ۸۳ گل‌های زردپوشان وستفالن را به ثمر رساندند. در دیگر بازی مهم امشب بایرلورکوزن، تیم دوم جدول با قبول شکست خانگی یک بر صفر برابر ماینتس به روند باخت‌های متوالی خود ادامه داد و رده دوم جدول را به بورسیا دورتموند تقدیم کرد.

در سایر بازی‌های امشب نتایج زیر رقم خورد:

آگزبورگ یک - هانوفر یک
وردربرمن یک - هامبورگ صفر

در آخرین و مهم‌ترین بازی امشب بوندس‌لیگا تیم صدرنشین بایرن مونیخ برای افزایش حاشیه امنیت خود به ۲۰ امتیاز میزبان شالکه است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا پس از بایرن مونیخ ۶۲ امتیازی، تیم‌های بورسیا دورتموند با ۴۵ و بایرلورکوزن با ۴۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *