جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۴
سوژ های داغ در صرفا جهت اطلاع

رازی که افشا شد/ سوتی گمرک/ این خانمها پوست مارو کندند!

+فیلم
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب: 320047
سوتی هفته میدونید چی بود؟ گمرک ایران روی سایتش اعلام کرد بیشترین صادرات خوروی ایران در سه ماهه نخست به آلمان بوده.
رازی که افشا شد/ سوتی گمرک/ این خانمها پوست مارو کندند!
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، صریح و شفاف درنشست دانشجویی با رئیس جمهور و پاسخ جالب به ماجرای مرخصی ۹ ماهه بعد از زایمان از محورهای صرفا جهت اطلاع این هفته است.
 
بشنوید از رابطه تسو در سریال جومونگ و مدیران متخلف ، البته به روایت دادستان.
 
از دادستان کل کشور پرسیدند چند تا ازمدیران قبلی با بعضی اتهامات روبرو بودند، چی شد؟ اژه ای یکهو یاد تسو در سریال جومونگ افتاد و گفت : در این سریال جومونگ آن آقایی که تشنه قدرت است و می خواهد به ولیعهدی برسد حاضر می شود هر کاری بکند . میگم جناب سخنگوی قوه قضائیه هم پا کاره جومونگه ها.
 
فیلم

سوتی هفته میدونید چی بود؟ گمرک ایران روی سایتش اعلام کرد بیشترین صادرات خوروی ایران در سه ماهه نخست به آلمان بوده.
 
بعد پیگیری کردیم گمرک گفت: ببخشید اشتباه شده. به عراق بوده.
 
راستی یارانه مهر ماه رو که گرفتید . یادتونه وقتی آقا محمود یارانه را هدفمندکرد تا یک چند وقتی جیبمون یه قدری سنگین شد بعد که قیمتها شروع کرد بطور هدفمند بالا رفتن ، کم کم جیبمون خالی شد.
 
حالا هم که  نوبت حسن اقای روحانی رسیده یک ماه درمیون برخی مقامات دولتی می گن می دیم، نمی دیم ، به کی می دیم به کی نمی دیم این هفته هم جهانگیر خان گفت اقا نداریم با چند روز تاخیر میدیم . خب ، به پولدارهایی مثل ما صرفا جهت اطلاعیها ندید تا شاید به بقیه مردم برسه . بد می گم؟
 
یک همایشی تحت عنوان همیاران پلیس برگزار شد ، اما در این همایش حرکات نمایشی عجیبی با دوچرخه برگزار شد که هیچ ربطی به همیاران نداشت . به قول کامران نجف زاده عجب همیاران پلیسی بشن اینا !
 
این خانمهای شاغل باور کنید پوست مارو کندند. می دونید چرا؟ چون هی زنگ می زنند به واحد مرکزی و روابط عمومی سازمان که آقای جهت اطلاع ، سازمان ما قانون مرخصی نه ماه بعد از زایمان رو قبول نداره و اجرا نمی کنه .ما هم هی می گفتیم به کی بگیم این مشکل بنده های خدا رو حل کنه که دیدیم سرکار خانم مولاوردی شدند معاون امور زنان.
 
گفتیم خوب الحمدالله مشکل حل شد. با هزار امید پرسون پرسون رفتیم خدمتشون که سرکاراین مشکل نسوان محترم رو کی حل می کنید؟ که ایشون گفتند: این در درازمدت به ضرر زنانه و باعث حذف زنان از جامعه میشه!
 
جالبه . می گم زبونم لال ، نکنه شما کلا با مادر شدن مخالفید و می خواهید همه رو سرکار بذارید . ببخشید ، سرکار بیارید.
 
روحانی وقتی این هفته به دانشگاه تهران رفت ، با استقبال جریانات دانشجویی ، و البته با حرفهای صریح اونها روبرو شد . مثلا نماینده بسیج دانشجویی گفت صادقانه بگویم و صریح ، که در دولت حضرتعالی این خطر را احساس می کنیم که برای حل مسایل اقتصادی تنها به دنبال راهکارهای دیپلماتیک هستیم و از خودکفایی بازمی مانیم.
 
نماینده انجمن اسلامی هم گفت: در چند سال گذشته نه تنها مدیران دولتی که حتی مسوولان دانشگاه نیز از جمع دانشجویان دوری گزیده اند و از پاسخ به پرسش های آنها دریغ ورزیده اند.
 
بعد از این حرفهای نیش دار همه منتظر بودند رئیس جمهور چی می گه که آقا روحانی گفت: نقد از دولت و دولتمردان نعمت بزرگیست که باید در برابر آن با کمال تواضع سر فرود آوریم . صرفا جهت اطلاع امیدواره این  نقدپذیری شامل همه دولتی ها بشه و ما رو یواش یواش نیشگون نگیرند که این حرفها چیه توی صرفا می زنید.
 
وقتی رئیس کل بانک مرکزی چند هفته پیش گفت نمی ذاریم قیمت دلار بیاد پایین همه ریختند سرش که مگه قرار نبود شما ارزش ریال رو حفظ کنی پس چرا دنبال حفظ ارزش دلاری . بعضی مسئولان هم گفتند ول کنید بابا حالا اشتباهی یه چیزی گفت . ما هم گفتیم خوب حتما اشتباهی شده اما این هفته جناب نعمت زاده وزیر صنایع تکلیف همه رو یکسره کردند و گفتند نرخ منطقی دلار در شرایط فعلی حول و حوش سه هزار تومان است . پس معلوم شد اشتباهی تو کار نبوده و رئیس کل بانک مرکزی  احتمالا یه ذره زودتر از وقتش این راز رو فاش کرده . آره؟؟
 
به مناسبت روز جهانی نابینایان مراسم جشنی برای نابینایان برگزار شد .اما برنامه قابل تامل اجرای برنامه نمایش سایه ها بود برای نابینایان.
 
تعزیراتی ها از جریمه سنگین یک شرکت خصوصی تولید پشم شیشه به دلیل گرانفروشی خبر دادند . ببخشید این همه مورد گرانی ، اون وقت گیر دادی به یه شرکت پشم شیشه؟! همینه که قیمت مرغ وتخم مرغ و بقیه اجناس با خیال راحت مشغول کوه نوردی هستند و هی قله های بالاتری رو فتح می کنند.
 
این هفته یک عکس پخش شد که روی یک تابلو داخل پارک نوشته شده بود از آوردن حیوانات (سگ و خر) به پارک اکیداً خودداری فرمایید . حالا سگ هیچی ، ولی به نظر شما چه کسی برمی دارد با خود، خر بیاورد به پارک ؟!
 
خبرنگار ما رفته بود از معتادان بازداشت شده سوال می کرد.
 
خبرنگار از معتاد سئوال کرد چی می کشی ؟ که اون هم گفت چی می کشم؟! از روزگار میکشم.... از نیروی انتظامی میکشم از همه داریم می کشیم ! بعد خبرنگار از مردم درباره معتادان سئوال کرد و ملت همیشه در صحنه هم پاکار خفت کردن این جماعت . گفتند پلیس زحمت بکشه اینها را بندازه تو آب دریا....
 
مانور امداد در جریان بود که یکهو حادثه واقعی رخ داد. چون این مانور در یک ساختمان نیمه کاره و بدور از اصول ایمنی انجام می شد
 
باعث شد بخشی از دیوار ریزش کنه و کارگران به شدت آسیب ببینند.
 
بدبختی اینجا بود که وقتی مرز بین نمایش و واقعیت به هم خورد اولش کسی باور نمی کرد این کارگرها آجر خورده تو سر و کلشون و واقعاً مصدوم شدند و نمایش نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
صرفا هم صرفاهای قدیم
جرات نمیکنند یه انتقاد کوچولو از دولت کنند
مشکل اینه که دولت جدید مشایی، رحیمی،احمدی، بقایی، کردان،محصولی، علی آبادی و... ندارد.
France
عجب گمرکی داریما! بقیه کارهاشون هم همینطوریه؟
اساتید /فیلم نمایش داداه نمیشه!!!!!!!!!!!!!1