پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

سخنان قلعه‌نویی درباره کفاشیان

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 410344
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بااینکه هیچ دل خوشی از کفاشیان و زیر مجموعه‌اش ندارم اما از وقتی آمده‌اند کار کرده‌اند.
سخنان قلعه‌نویی درباره کفاشیان
به گزارش جهان، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: افراد سیاسی و نظامی که به فوتبال می‌آیند زحمت می‌کشند اما جایگاهشان اینجا نیست. فوتبال را باید به فوتبالی‌ها بسپارند.

وی ادامه داد: من در زمانی که در قطر بازی می‌کردم آنها تنها دو زمین و دو هتل داشتند اما حالا دو بار جام ملت‌ها را برگزار کردند و میزبانی جام جهانی هم شده‌اند این نشان می‌دهد که آنها پیشرفت کرده و ما عقب مانده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: با اینکه هیچ دل خوشی از کفاشیان و زیرمجموعه‌اش ندارم اما از زمانی که آمده‌اند کار کرده‌اند. برگزاری لیگ هم منظم شده است و باید از زحمات عزیزمحمدی هم تشکر کنم.

قلعه‌نویی در خصوص رای محرومیت کرار عنوان کرد: کجای دنیا بعد از ۱۹ روز حکم می‌دهند؟ در خصوص ساموئل یک روزه حکم دادند و چطور برای کرار را ۱۹ روز طول می‌دهند؟ این نشان می‌دهد در کمیته انضباطی قانون حکم‌فرما نیست. حسن‌زاده با این کار کرار را نه سه بازی بلکه ۴ بازی محروم کرد چون او می‌خواست به مرخصی برود و بدون تمرکز به بازی با گسترش فولاد رسید.

وی عنوان کرد: رای‌هایی که برای من صادر می‌شود سه میلیون قطعی و همیشه تکراری بوده است. این رای‌ها مانند فیلم‌های ایرانی بعد از انقلاب تکراری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت بر این فوتبال فاسدی که سر تا پایش را مافیا ... قرا گرفته است. کی تعطیل می شود این لانه فسادی که فقط سرمایه های مادی و معنوی مملکت را بر باد می دهد ؟!
...
از دل میلیونها هوادار گفتی اخوی .
نیمــــآ
Iran, Islamic Republic of
شماها که هر سال حداقل 2 تا 3 میلیارد از پول بیت المال مسلمین به جیب میزنید دیگه خواهشا انتقاد نکنید. کسانی باید انتقاد کنند که با مدارک بالای تحصیلی سرمایه برای اجرای طرح های پژوهشی و یا تولید انبوه اختراعات خود را ندارند. یا کارگری که از صبح تا شب عرق میریزد و آخر ماه حقوقش کفاف اجاره خانه اش را نمیدهد چه برسد به خرج زن و بچه هاش!!
من به شخصه اگر یک ریال از حقم در جیب مافیاهای فوتبالی برود راضی نیستم و روز قیامت جلوی آنها را خواهم گرفت. والسلام
محمد
United States
قطریا کار نکردن، پول خرج کردن!‌رشوه دادن!!
بیزار از این فوتبال کشور
از وقتی آمده اند کار کرده اند ؟!!! جان آقات بی خیال کدوم کار!!!؟؟؟ حتما کار سکه زنی برای فوتبالیستها و مربیاشون رو میگی ؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همون اولش من تیتر قبلی رو دیدم تعجب مردم. از شما ترسوها بعید بود