پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۱
۳۲

جنایت تاثرانگیز اوباش در تجاوز به یک خانواده+ تجمع مردم

شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 170440
جنایت تاثرانگیز اوباش در تجاوز به یک خانواده+ تجمع مردم
تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چندی پیش چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آنها ربوده و به آنها تجاوز نمودند.

به گزارش جهان به نقل از فرصت انلاین چند خانواده در باغی در اطراف شهر خمینی شهر اصفهان برای تفریح آمده که متاسفانه با یوروش تعدادی از اراذل اوباش به داخل باغ به زور در مقابل چشم شوهر آنها ربوده می شوند .

در همین رابطه شنیده ها حاکی از آن دارد که این زنان و دختران خانواده با وضع نا مناسب وضعیت حجاب بوده و داخل باغ نیز اقدام به رقص و پایکوبی می کردند و اراذل نیز با سوء استفاده از این موضوع با ورود به باغ اقدام به ربودن آنها می کنند.

برخی از مردم آن منطقه نیز از تجاوز اراذل و اوباش در همان باغ در مقابل همسر آنها خبر دادند که متاسفانه یکی از زنان قربانی در حالی که باردار بوده مورد این تجاوز جنسی قرار گرفته شده است.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد. این تجمع که از چند روز قبل و با ارسال پیامک بین مردم بصورت خودجوش تدارک دیده شده بود، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم شرکت کرده بودند.



در این تجمع دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر با حضور در میان تجمع کنندگان، به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.



وی افزود: ۱۲ متهم این جنایت شناسایی و از این تعداد ۴ نفر دستگیر شده اند و بقیه با بسیج نیروهای مسئول، تحت تعقیب هستند.

دادستان تصریح کرد: در صورت خروج قاچاقی این افراد از کشور، موضوع از طریق اینترپل (پلیس بین الملل) پیگیری خواهد شد.

دادستان در ادامه ضمن تشکر از احساس مسؤولیت و غیرت مذهبی مردم خمینی شهر، از مردم خواست برای شناسایی محل اختفای افراد متواری مانند ۴ متهم دستگیر شده، همکاری کنند.

وی در خصوص تدابیر مسئولان گفت: از همان زمان وقوع حادثه یعنی نیمه شب تا صبح روز بعد چهار متهم پرونده دستگیر شدند که این خود نشانگر تلاش ماموران است.

دادستان همچنین گفت: در بین این مجرمان، ۸ نفر سابقه دار بوده و در بین مردم مشهور به خلافکاری و ... هستند.



وی با بیان اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد تصریح کرد: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی ۱۵ سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آنها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می باشد و امیدواریم با کمک شما مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آنها اجرا شود.

در حاشیه:

- قشرهای مختلف مردم اعم از کارگر، کسبه، زنان، جوانان، فعالان سیاسی مذهبی شهر و ... در این تجمع شرکت کردند.

- مردم پس از سخنان دادستان خواستار انتشار عکسهای متهمین فراری جهت شناسایی شدند.

- سخنان دادستان مبنی بر سابقه دار بودن ۸ نفر از متهمین، صحت سخنان مردم محلاتی که متهمان در آنها سکونت دارند را ثابت نمود.

- شعارهای فراوانی در این تجمع سر داده شد که حاکی از اعتراض مردم نسبت به کوتاهی در برخورد با اراذل و اوباش و از جمله کوتاهی های صورت گرفته در جرائم قبلی این افراد بود. از جمله این شعارها می توان به این موارد اشاره کرد: عاملین جنایت اعدام باید گردند، شهر شهیدان ما جای اراذل نیست ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
درست است باید با ان اوباش برخورد شود ولی ان خانواده با وضع بد حجاب خودشان دیگران را تشویق به این کار کرده اند
ایا اگر میوه جلوی افراد گرسنه بگذارید که دهانشان اب بیفتد و بعد ان گرسنگان از انها بدزدند فقط به گرسنگان باید گیرداد یا به ان انسانهای جاهل و بی عقلی که زمینه را درست کرده اند باید گیرداد؟؟
زنان و دختراني كه با پوشش نامناسب در جلو چشم همسران خود به رقص و پايكوبي ميپردازند و شوهران بي غيرتي كه شاهد آنانند مناسب‌ترين طعمه براي اراذل و اوباشند چه قدر اين مردان بي غيرت بوده‌اند كه در مقابل تجاوز به نواميشان هم خبري از فداكاري آنان نيست مقايسه كنيد رفتار اين مردان را با روحاني كه از محل چشم آسيب ديد هم در جريان آن روحاني و هم در اين جريان قضات نبايد جرم زنان ياد شده را ناديده بگيرند و در جريان اخير حتما مردان اين زنان حداقل به خاطر بي غيرتي بايد تعزير شوند در حالي كه در اين قضيه آنان جرم‌هاي ديگري نظير تماشاي رقص نامحرم و اشاعه فسق و فجور نيز مرتكب شده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هميشه پاي يکي از اين قضايا، بي حجابي با وضع زننده و بي بند و باري است.
Iran, Islamic Republic of
مي دونم كه اين نظر رو نمي ذاريد رو سايت،‌ولي يه جور خبرو نوشتيد كه انگار شما هم بدتون نيومده كه اين بلا سرشون اومده. از نظري كه منتشر كردين معلومه. هركي كه حجاب نداشته باشه خونش پا خودشه، گردن اون آدماي گرسنه و رواني كه اين كارو مي كنن نيست!!!؟
در وضعیت نامناسب حجاب بودند و مشغول رقص و پایکوبی؟!!!!!!!!!!!!! حریم خصوصی خودشون بوده و جمع خانوداگی. وقتی ارگان های مربوطه فقط لولو سر خرمن هستند برای مردم عادی و کسانی که دستشان به جایی نمی رسد بهتر از این نمی شود. به جای توجیه یک کم خجالت بکشید بد نیست.
United States
لابد بعد هم اگر زنی در خانه اش مورد تجاوز قرار بگیرد می نویسید لباس مناسب نداشته تا خیال خودتان را راحت کنید که تقصیر خودش بوده است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دادستان محترم عمومى و در واقع مسئولين محترم قوه قضا و نيروى انتظامى به جاى تمركز روى مسائل سياسى و... بهتر است يك فكر اساسى براى اين قبيل مشكلات انجام بدهند. درست است كه بدحجابى، ماهواره، اينترنت و... مؤثر هستند ولى انجام اين رفتارها ناشى از ضعيف بودن نيروى انتظامى، قوانين كيفرى و در مجموع دستگاه قضا است. و البته عدم تمركز مسئولين مربوطه بر شرح وظايف و تكاليف خود مى‌باشد. من الله التوفيق
Iran, Islamic Republic of
هم باید با اراذل و اوباش برخورد قضائی شود هم با افراد بی حجاب و بد حجاب و لاابالی .
Iran, Islamic Republic of
این حیوانهای کثیف باید اعدام بشن البته اگر از نظر بعضی از روشن فکرهای غرب گرا و سکولار مدرنیته حقوق بشر پایمال نمیشه و مجامع دوستان غربیشان علیه ما موضع نمی گیرند...
توجه کنید حریم خصوصی نبوده
در رابطه با چیزی که نمیدونید نظر ندید متاسفانه باغ های اطراف خمینی شهر تبدیل شده به مرکز فساد و هرگونه گناهی در آن منطقه انجام میشه از پارتی های قاتی دختر وپسر گرفته تا شرب خمر و مس کردن عده ای که متاسفانه قشر هایی هم هستند که سر و وضع و پوششان مشخص است و این باغ ها هم هر کس دلش میخواهد ورود پیدا می کند حتاکان باید به اشد مجازات برسند و در ملع عام دارشان زد و با کسانی هم که باعث این چنین تحرکاتی میشن برخورد کرد
Iran, Islamic Republic of
بعد از این اگر داخل خانه کسی مورد تجاوز قرار گرفت بنویسید که چون وضع مناسبی نداشته و باعث تحریک افراد بیرون از خانه شده تقصیر با فرد داخل خانه بوده. به نظر من اشراری که سابقه دار هم هستند، تبرئه بشوند و زن باردار به جرم پوشش بد در داخل حریمش محکوم شود و خیالمان از اجرای عدالت راحت شود.!!!!عزیز من خانه که امن نیست ، خیابان هم که امن نست شما بگویید چطور باید از خودمان حفاظت کنیم؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف است و مردان مسلمان باید از این غیرت بمیرند که بعضی دردعواهای سیاسی مشغولند و بعضی از این فرصت چنین به نوامیس مردم یورش می برند اگر بد حجابی بوده ومحیط عمومی پس نیرو های انتظامی فقط ناظر بودند و اگر حریم خصوصی بوده و مخل آرامش دیگران نبوده دست از این بهانه ها بردارید ضمنا سری به باغهائی که در انها جشن های آنچنانی گرفته می شود بزنید جشنهای عروسی را ببینید که در آنها چه میگذرد
United States
این حیوانات کثیف باید به اشد مجازات برسند و در ملاء عام به دار مجازات کشیده بشن!
امیدواریم دستگاه قضایی زیر فشارهای خارجی دوباره جاخالی نده و حکم رو در سطح شهر اجرا کنه
Iran, Islamic Republic of
به نظرم هر چند وظیفه نیروهای انتظامی و قوه قضائی معول و نباید در برخورد با متجاوزان به حقوق عمومی و افراد و حریم اخلاقی و خانوادگی، کمترین مماشات صورت گیرد اما نباید گناه آن خانواده ها را نادیده گرفت که بستر گناه و جرم را فرهم نمودند. تحریک به انجام گناه و چیدن زمینه جرم، خواه به عمد و خواه از روی خفلت و جهالت باشد قابل چشم پوشی نیست.
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا از پشت میله و درهای بسته دارند با مردم صحبت میکنند؟ نکنه مردم هم اراذل و اوباش فرض شدند؟!
Iran, Islamic Republic of
مردان بي غيرتي كه در باغ حضور داشتند چرا حركتي براي جلوگيري از اين تجاوزات نكردند البته چون خود شان مشغول بودند در غير اينصورت لااقل يك درگيري يا سروصدايي چيزي از خود بروز ميدادند در خيابان يك مرد بخاطر چند دختر كه مورد اذيت قرار گرفتند چشم خود را از دست ميدهد ولي مردان خوش غيرت جلوي چشمشان به زن ودخترشان تجاوز ميكنند و هيچ حركتي نمي كنند
United States
بايد صحنه اعدامشون رو در تمام كانال هاي تلويزيوني پخش كنند تا آب سردي بر ارازل و اوباش باشه.
United States
به اطلاع كليه دوستاني كه نظر داده اند مي رسانم كه اولاً تمامي افراد حاضر در باغ خانواده بوده اند
دوماً مبحث رقص و پايكوبي كذب محض است و عده ای به جهت مبرا شدن از اتهام ضعف و ترس از اراذل و اوباش اين فرافكني را دامن مي زنند.
سوماً اراذل و اوباش مزبور با بستن دست و پا و محبوس كردن افراد مذكر نسبت به آدرم ربايي و تجاوز به زانان و دختران اقدام نموده اند.
رابعاً تعداد مردان خانواده مذكور شش نفر بوده و تعداد مهاجمان بيش از 20 نفر و همگي مسلح به چاقو ، قداره و ديگر سلاح هاي سرد
خوب است كلاه خود را قاضي كنيم و خودمان را جاي قربانيان گذاشته و بعد قضاوت كنيم.
باري اينكه قضيه برايتان روشن تر شود خوب است خطبه هاي نماز جمعه ديروز خميني شهر را مطالعه كنيد.
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا اینقدر مسلمان مسلمان نگید.... دین رو بازی ندید اینها که مسلمون نیستند ...ما هم همینطور ... شما هم همینطور ... وگرنه الان تو مملکت اینطوری اوباش جولون نمی دادند
Iran, Islamic Republic of
علما هانگونه كه در خصوص مجروح شدن يك طلبه موضع گرفتند در اين خصوص هم اعلام نظر كنند
1- بی حجابی و بد حجابی محکوم است.
2- بی غیرتی محکوم است.
3- بی کفایتی مسولین ذیربط محکوم است.
4- بی تفاوتی مردم در عدم انجام امر به معرف و نهی از منکر محکوم است.
5- مانور جنایت و شرارت محکوم است .
Canada
البته در خطبه های نماز جمعه دیروز این شهر گفته شده که از 14 نفری که در وضعیت نا مناسب مورد تعدی قرار گرفته اند فقط دو نفر زن و شوهر بوده اند.
Iran, Islamic Republic of
اشد مجازات البته در دادگاه بدوی، بعدا می رود در دادگاه تجدید نظر و تبرئه صادر می شود!
فقط خواهشا تا موضوع داغ است این اشرار را اعدام کنید و نگذارید بعد دو سال .

ضمنا اگه ثابت بشه که افراد در حالت رقص و پایکوبی مختلط بودن هم با اونا هم برخورد بشه
Iran, Islamic Republic of
ازاین به بعد باید داخل خانه هایمان هم با لباس بیرون باشیم چون شما اینقدر نمی دانید که طرف، داخل ملک شخصی خودش بوده نه درمحل عمومی ؟!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
موضوع بدحجابي يا رقص و پايكوبي نبايد حربه اي براي اراذل و اوباش شود و ما با اظهرات خود نبايد خلافكاران را جري تر كنيم.بر خورد با هر مورد خلافي در حيطه وظايف قوه قضاييه ونيروي انتظامي است.اگر كسي بد حجاب است دليلي براي تعرض به او نيست واين موارد قابل جمع نيست .حريم خصوصي افراد محترم است و وظيفه ي ذاتي دستگاه قضا و پليس ايجاد امنيت براي كل جامعه مي باشد و اين مورد تبصره يا استثنايي ندارد.
Iran, Islamic Republic of
من هم باورم این هست که این افرادبه احتمال زیاد خودشون هم رعایت نکردند....
جرم اراذل اصلا قابل انکار نیست ولی این یک حقیقت هست که خیلی از امنیت رو خود ما با رفتارهامون رقم می زنیم ...من شخصا به عنوان یک خانم دقیقا مواقعی در معرض نگاه ها و کلام های آزار دهنده بودم که رعایت نکردم...
Iran, Islamic Republic of
همشون باید با حضور مردم سنگسار بشن.قوه قضاییه اگه این کار رو نکنه دیگه مطمئن میشم همه حرف هاشون از اسلام و عدالت دروغی بیش نیست.
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف است که در ملک شخصی و در کشور اسلامی خانوادهای ما امنیت ندارند. این که انها مشغول چه کاری بودند به هیچکس ربطی ندارد .مهم این است که چرا عده ایی به خود این اجازه را میدهند وارد ملک شخصی دیگران شوند و دست به چنین جنایتی بزنند... دستگاه قضا باید حکم اعدام تک تک انها را در ملع عام صادر کند
Iran, Islamic Republic of
واقعا تعجب ميكنم از اين خبر كه زدين اونا هم تو وضع مناسبي نبودند اصلا اين به اصل ماجرا چه ربط داره .خوب حتما فاميل بودند دور هم شادي ميكردن . مگر تو حريم خصوصي هم بايد حجاب رو رعايت كرد .و
اینکه این خانمها در یک حریم خصوصی با چه وضعیتی بودند نه ربطی به شما داره نه این جنایت رو توجیه می کنه چرا افکار مردم رو گمراه می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
كاري كه اين اراذل واوباش كرده اند نابخشودني است. اما بدانيم كه نحو رفتار ما در جامعه به جذب يا دفع مشكلات براي ما منجر خواهد شد . باغي كه امكان رفت و آمد ديگران به آن وجود دارد چگونه حريم خصوصي است ????
Iran, Islamic Republic of
باغی که امکان رفت و آمد دارد؟؟؟ میدانید این افراد چگونه وارد باغ شدند؟؟؟ یا اصلا منزل حریم عمومی است که دزد براحتی واردش میشود؟؟