جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

كارگزاران ‌و اصلاح‌طلبان‌ هاشمي ‌را به‌ فلاكت ‌كشاندند‌

جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 110545
مشاور رئيس قوه قضاييه گفت: كارگزاران و اصلاح‌طلبان زير كت آقاي رفسنجاني رفتند و اين شخصيت را به فلاكت كشاندند.
به گزارش فارس، محمد جواد اردشير لاريجاني ظهر پنجشنبه در همايش جنگ نرم كه در مدرسه امام خميني(ره) برگزار شد گفت: زماني كه آقاي خاتمي پيروز شد در روزنامه‌ها و با بيت‌المال مسلمانان آن آقاي احمق نوشت كه اگر ما با اسلام پيشرفت كنيم مانند اين است كه با دوچرخه برويم به كره ماه. 

وي گفت: تفكر ليبرال افراد را شكار كرد، افرادي كه در اين دام افتادند بد نبودند و همه جور قشري از جمله روحاني، انقلابي و جبهه رفته و... در آنها وجود داشت و نفاق از اينجا پيدا شد، آقاي خاتمي زماني كه رئيس جمهور شد مانند حضرت مسيح(ع) شروع به صحبت كرد كه بايد جامعه را علاج كرد و از اين حرف‌ها، اما يادش رفت كه وظايف قانوني دارد. 

لاريجاني اظهار داشت: در مقابل اين حركت رهبر انقلاب اسلامي به جاي بگير و ببندهايي كه همزمان در تركيه نيز اتفاق مي‌افتاد، با تيزهوشي و صبر فو‌ق‌العاده كاري كردند كه با روش‌ها و معيارهاي نظام مردم آنها را كنار زدند كه اگر غير از اين انجام مي‌دادند گفته مي‌شد كه نظام جمهوري اسلامي نمي‌تواند خود را اداره كند اما توانست. 

مشاور رئيس قوه قضاييه خاطرنشان كرد: انتخابات پيش آمد و كارگزاران و اصلاح‌طلبان زير كت آقاي رفسنجاني رفتند كه بايد خودت بيايي به ميدان، تمام اركان‌هاي سياسي گفتند كه شما خودت بايد بيايي و اين شخصيت را به فلاكت كشاندند كه اين همه خدمت كرده بود. 

وي با اشاره به مناظره آقايان كروبي و موسوي عنوان كرد: در اين مناظره آقاي كروبي رو به آقاي موسوي پرسيد كه آيا تو كسي هستي كه تا آخر خط بايستي، اينكه مي‌گفت من بايد ليدر اين جريان باشم تئوري آخر خط را نشان مي‌دهد. 

لاريجاني تهاجم بعد از انتخابات را عظيم‌ترين تهاجم پس از انقلاب اسلامي خواند و گفت: ميزان تردد در قم و سرمايه‌گذاري براي تشويش ذهن فقها و استفاده از تكنولوژي‌هاي ارتباطي همه با برنامه‌ريزي صورت گرفت. 

وي اظهار داشت: در گذشته اگر فردي وارد گروهي همانند منافقين مي‌شد ارتباط‌ها محدود و رفت وآمدهايش كنترل مي‌شد، اما امروز فرد در خانه خود عضو «كالت» مي‌شود، امروزه به نام دسترسي به اطلاعات ضخيم‌ترين پرده‌ها را بر روي واقعيات ايجاد كرده‌اند. 

لاريجاني با بيان اينكه يك انحراف توسط اصلاح‌طلب آغاز شد و اين انحراف نفاق شد و اين نفاق به خروج عليه حكومت بدل شد، افزود: سرچشمه اين قضيه كج‌راه‌هاي اصلاحات انحراف در اصل قضيه است و اين انحراف از بعد از جنگ نمود بيشتري پيدا كرد، از ابتداي انقلاب اين بحث بود كه ما نظامي بر اساس اسلام نداريم كسي كه تفكر روشن از نظام مدني براساس اسلام داشت امام خميني(ره) بود. 

مشاور رئيس قوه قضاييه ادامه داد: علت اهميت مسئله ولايت‌فقيه اين است كه شاهرگ سيطره را تعريف‌ مي‌كند و حكومت بدون سيطره نيست و امام(ره) سيطره را با ولايت فقيه مواجه دانست. 

وي يادآور شد: طيفي كه قبول نداشتند پيچيده بودند، پيروان شريعتي خداپرستان، سوسياليست‌ها، ملي‌گراها و منافقان افراد متديني بودند با تفكر ديني كه مي‌خواستند با رژيم طاغوت مبارزه كنند ولي دين آنها از مرحوم بازرگان و شريعتي بود. 

لاريجاني خاطرنشان كرد: پيام شريعتي اين بود كه بخشي از اسلام به درد مبارزه مي‌خورد خوب بوده و بقيه فايده ندارد، چيزهايي كه به درد مبارزه مي‌خورد اسلامي است و اموري مانند فقه و اصول و... به پولي نمي‌ارزد. وي افزود: بسياري از دانشگاهيان در دام اين تفكر افتادند و پس از مدتي به نفاق كشيده شدند و از اسلام به عنوان دكور استفاده كردند، امروز نيز بر خلاف گذشته كه عضوگيري در كالت به شكل فيزيكي بود از طريق سايت مي‌توان فرد را در خانه خود به كالت گيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *