جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۴

ضرب وشتم هوادار ایران در بازی امروز+عکس

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 404044
این تماشاگر که برای حمایت از تیم ملی کشورمان در ورزشگاه محل مسابقه تیم های کره جنوبی وعراق حاضر شده بود مورد ضرب و شتم پلیس و طرفداران تیم عراق قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، در روزی که باید ایران به جای عراق برابر کره جنوبی بازی می کرد یک تماشاگر با پرچم ایران به ورزشگاه رفت.
در حالی که روز یکشنبه کنفدراسیون آسیا اعتراض ایران مبنی بر دوپینگی و محروم بودن بازیکن تیم عراق را رد کرد تعدادی از هواداران ایرانی با امید به اینکه ایران مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت ها قرار خواهد گرفت، بلیط این بازی را خریداری کرده بودند و با پرچم ایران به ورزشگاه رفتند و از تیم ملی ایران حمایت کردند. اما امروز جو ورزشگاه به شدت به سود عراقی ها بود و هواداران این تیم به ایرانی ها اجازه نمی دادند خودنمایی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


hossein
Iran, Islamic Republic of
برای حمایت از تیم ملی کشورمان در ورزشگاه محل مسابقه تیم های کره جنوبی وعراق حاضر شده بود!!!!!!
دلیلش؟؟؟؟
خب الان عکس ضرب وشتم هوادار ايرانى کو؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو که به ما پول نمیدی حداقل یه عقلی به اینا بده !! والله به خدا دیگه تو دنیا از دست این کارای ملت همیشه در صحنه آبرو نداریم