پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

طیب‌نیا: واردات کالاهای‌لوکس را متوقف کنید

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 378242
وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه باید واردات کالاهای لوکس به کشور محدود شود گفت: دولت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی را محدود کرده و این خودروها به صورت رسمی امکان ورود به کشور را ندارند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی طیب نیا در نشست استانداران سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران گفت: در نشست امروز مسئولان اقتصادی و وزرای دولت، بسته خروج غیرتورمی از رکود را توضیح داده و تشریح کردند و از نظرات استانداران برای تبیین موضوعات اقتصادی خروج از رکود استفاده کردیم.

وزیر اقتصاد درباره واردات بی رویه به کشور گفت: در دوره اخیر عمده واردات، کالاهای واسطه ای و مواد اولیه مورد نیاز به واحدهای تولیدی بوده که سعی کردیم برای این واردات تسهیلات بیشتری نسبت به گذشته قرار دهیم.

طیب نیا با تاکید بر اینکه در شرایط رکودی باید جلوی کالاهای لوکس گرفته شود افزود: باید واردات این کالاها محدود شود و ما واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی را ممنوع کردیم و این خودروها به صورت رسمی امکان ورود به کشور را ندارند.

وی تاکید کرد: البته چون خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی امکان ورود به کشور را ندارند، متروکه می شوند و بعد از طریق کالاهای متروکه وارد کشور می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *