جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کاروان آسیایی استقلال راهی قطر شد

يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب: 348948
کاروان ۳۸ نفره استقلال با تاخیر چند ساعته تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. این تیم به منظور دیدار با الریان به این کشور سفر کرده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم استقلال که باید روز سه شنبه به مصاف الریان قطر برود، قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ امروز یکشنبه راهی این کشور شود اما پرواز آنها با تاخیر مواجه شد. پس از حدود یک ساعت و نیم تاخیر اما کاروان ۳۸ نفره استقلال ساعت ۱۶:۵۰ با پرواز چارتر تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

مدت زمان پرواز استقلالی‌ها به قطر دو ساعت و بیست دقیقه خواهد بود. آنها به محض ورود به قطر به هتل محل اقامت‌شان می‌روند تا استراحت کرده و آماده بازی روز سه شنبه شوند. البته طبق برنامه ریزی انجام شده بازیکنان استقلال روز دوشنبه یک جلسه تمرینی در دوحه خواهند داشت. این جلسه تمرینی ساعت ۱۹ در ورزشگاه اصلی دوحه برگزار می‌شود.

همچنین نشست خبری سرمربیان دو تیم استقلال و الریان نیز فردا برگزار می‌شود. بر این اساس امیر قلعه نویی ۱۱:۳۰ به وقت ایران پاسخگوی سوالات خبرنگاران در خصوص بازی با الریان خواهد بود. ضمن اینکه جلسه هماهنگی این بازی نیز ساعت ۱۲ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دیدار دو تیم استقلال ایران و الریان قطر در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در دوحه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *