پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

انعکاس وقایع غزه در برخی روزنامه‌های دوم‌خردادی پس از فشار افکار عمومی

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 371546
پس از فشار و انتقادات افکار عمومی، برخی روزنامه‌های دوم‌خردادی در شماره‌های امروز خود به وقایع غزه پرداختند. با این حال باز هم تعدادی از روزنامه‌های این جریان واکنشی به این اتفاقات نشان ندادند.
انعکاس وقایع غزه در برخی روزنامه‌های دوم‌خردادی پس از فشار افکار عمومی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از انتقادات گسترده افکار عمومی به سانسور جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در روزنامه‌های دوم‌خردادی، امروز سه‌شنبه برخی روزنامه‌های وابسته به این جریان در صفحه اول به انعکاس اخبار حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان پرداختند.


طی روزهای گذشته، بسیاری از رسانه‌ها تصاویری از صفحه اول شماره‌های اخیر روزنامه‌های دوم خردادی را منتشر کردند که در آن اثری از پرداختن به موضوع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محکومیت کشتار مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان غیرنظامیان غزه مشاهده نمی‌شد.





















تصاویر صفحه اول روزنامه‌های دوم‌خردادی در روزهای گذشته

عکس روزنامه جوان در انتقاد به روزنامه‌های دوم‌خردادی

شب گذشته نیز خبر ۲۰:۳۰ صدا و سیما در گزارشی به بی‌توجهی روزنامه‌های دوم خردادی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در غزه انتقاد کرد.

این اقدام روزنامه‌های دوم‌خردادی مورد انتقاد و اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واقع شد.

انتقادات و اعتراضات و فشار افکار عمومی موجب شد امروز سه‌شنبه برخی روزنامه‌های دوم‌خردادی واکنشی نسبت به اتفاقات این روزهای فلسطین نشان دهند.

با این حال باز هم تعدادی از روزنامه‌های این جریان خبری از این موضوع در صفحه اول شماره‌های امروز خود منتشر نکردند.

پیش از این نیز جریان دوم‌خرداد به دلیل شعار "نه غزه نه لبنان ..." هواداران خود در جریان فتنه سال ۸۸ مورد انتقاد و اعتراض افکار عمومی قرار گرفته بودند.

با این وجود روز گذشته سخنانی به نقل از سیدهادی خامنه‌ای از چهره‌های برجسته جریان دوم خرداد در رد انتساب این شعار به جریان دوم خرداد منتشر شد.

برخی رسانه‌ها این سخنان سیدهادی خامنه‌ای را تحت عنوان "اعلام برائت هادی خامنه‌ای با ۵ سال تأخیر!" منتشر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسام
با سلام
واقعا مرد نیستند این همه ظلم و این همه سکوت بابا خیلی ... اللهم عجل لولیک الفرج
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
کسیکه خوابیده را می توان بیدار کرد اما کسی که خود را به خواب زده...!
امان از چرب وشیرین دنیا و جماعتی که نان به نرخ روز می خورند. هر لحظه به یک رنگند و در توجیه عملکرد خود شعار یکرنگی و وحدت می دهند.
در جاده افراط می تازند و برچسب تندروی به مخالف خود می زنند.
حرف از اعتدال می زنند و از آن چوبی برای دفع دیگران و مخالف خود استفاده می کنند.
به نام آزادی، منافع و مطامع و خواستهای شخصی وجناحی خود را قالب می کنند و... خلاصه اینکه فقط از این شاخه به آن شاخه می پرندو هر لحظه بر بامی ...