شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۹
۱۳

تیم ملی فوتبال در چه شرایطی به دور بعد صعود می کند؟

يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 366542
اگر آرژانتین ،‌نیجریه را ببرد و ایران بر بوسنی غلبه کند،‌ایران و نیجریه ،‌هر دو ۴ امتیاز خواهند شد و کار به گل شماری خواهد کشید.
تیم ملی فوتبال در چه شرایطی به دور بعد صعود می کند؟
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران، تیم ملی فوتبال ایران ، در هر ۲ بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یک امتیاز بیشتر نگرفته ،‌اما به دلیل بازی های خوبی که ارائه داده ، مورد توجه مردم و کارشناسان قرار گرفته است.

ایران در بازی با نیجریه ،‌ صفر - صفر مساوی شد. در برابر آرژانتین که از مدعیان جام است،‌ تا دقیقه ۹۱ مساوی بود ولی در وقت اضافه ۱ بر صفر بازی را واگذار کرد. این در حالی است که داور ایران را از یک پنالتی مسلم محروم کرد.


اینک در گروه F ، آرژانتین با ۶ امتیاز اول است و صعود کرده ،‌نیجریه ۴ امتیاز دارد، ایران یک و بوسنی صفر امتیاز.

با این نتایج،‌ بوسنی از حالا حذف شده است و بازی آخرش در برابر ایران برای این تیم تشریفاتی خواهد بود.اما دو تیم ایران و نیجریه ،‌ هنوز شانس صعود دارند. نیجریه یک بازی با آرژانتین دارد و ایران یک دیدار با بوسنی.

در چه شرایطی ایران به دور بعد صعود می کند؟


اگر آرژانتین ،‌نیجریه را ببرد و ایران بر بوسنی غلبه کند،‌ایران و نیجریه ،‌هر دو ۴ امتیاز خواهند شد و کار به گل شماری خواهد کشید. با توجه به این که تفاضل گل نیجریه "۱+" است و تفاضل گل ایران "۱-" ،‌ بنابراین، نتیجه بازی ها باید به گونه ای باشد که این فاصله را از بین ببرد. مثلاً آرژانتین ۲ بر صفر نیجریه را ببرد و ایران یک بر صفر بوسنی را ببرد.

اگر آرژانتین یک بر صفر نیجریه را ببرد، ایران باید ۲ بر صفر ببرد.

هر چند کار صعود ایران به مرحله بعد به اما و اگر کشیده ،‌اما واقعیت این است که از همان اول هم کسی به صعود فکر نمی کرد و دغدغه اغلب مردم ایران این بود که در برابر نیجریه و آرژانتین ،‌ گل باران نشویم. ولی تا بدین جای کار ،‌ یکی از قوی ترین خطوط دفاعی جام از آن ایران است.

تیم ایران چه صعود کند و چه نکند ، با این بازی های زیبا، توانسته رضایت عمومی ایرانیان را کسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محدثه
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این بازیکنان
من توو خابم هم همچین توقعی ازشون نداشتم
واقعا می جنگیدن
ما ایرانیم و می بریم و حالا حالا قهرمانیم
مقدم
عجب بی سوادی این یادداشت را نوشته
تفاضل نیجریه الان +1 است اگر ببازد که دیگر +1 نیست بلکه حداقل صفر است.
اگر نیجریه یک هیچ ببازد ما هم یک هیچ ببریم هر دو هم امتیاز و هم گل آوراژ می شویم و گل زده مان نیز یکی است!!!!
واسه همین گفته باید 2 هیچ ببریم دیگه . چون احتمال گل زدن نیجریه به آرژانتین هم هست
حق
Norway
با سلام
با مراجعه به دوره های قبل بازیها نمی توان به این اما و اگرها دل بست که چرا زمانی با بردن پرو هم می توانستیم به دور بعد صعود کنیم که با شکست نتوانستیم... به هر حال در فوتبال همه چیز امکانپذیر است و ما امیدوار
س.ا
Iran, Islamic Republic of
جالبش اینجاست که اگه ایران بتونه بوسنی رو یک صفر ببره و ارژانتین هم بتونه نیجریه رو یک هیچ ببره، ایران و نیجریه برای صعود باید مسابقه پنالتی بدن!
در این صورت کار به سکه ی شانس کشیده میشه. این از قوانین فیفا هست.
غلام علي نيستاني
Iran, Islamic Republic of
اعتقاد من اينست كه ايران به مرحله بعد صعود مي كند باريكنان تيم ملي همه تلاش خود را كردند وحق شان صعود است منتها اين شكست ما در مفابل ارژانتين به خاطر خطا ها و بد اخلاقي ها وفسادي كه از بحث قرعه كشي تيم ها در جام جهاني در فضاي مجازي شكل گرفت اقبال ما رادكرگون كرد / خداوند از اعمال زشت ناخرسند است اگر به دنبال راهيابي وصعود به مرحله بعدي هستيم بايد كساني كه بد اخلاقي كردند استغفار كنند و تصدق بدهند/ انشاالله تيم فوتبال ما براي سر بلندي ايرانيان با ايمان در بازي با بو سني با نتيجه عالي پيروز مي شود وبه عنوان تيم دوم راهي مرحله بعدي خواهيم شد . برادر عزيز مطلب راخواندي بگو انشاالله
Netherlands
سه میلیون دلار به یک مربی غیر مسلمان داده ایم که بگوییم از ابتدا هم امید به صعود نداشتیم؟ نمی شد حداقل با یک مربی مسلمان به مسابقات برویم؟ با این سه میلیون دلار چقدر کار فرهنگی می شد انجام داد؟چند مسجد می شد ساخت؟چند حسینیه می شد ساخت؟
لطفا این اظهار نظر را از سایتتان بردارید تا بیشتر آبرو ریزی نشد / عزیزم وقتی نیجریه ببازه که دیگه +1 نیست همچنین وقتی ایران ببره که دیگه -1 نیست / این دیگه کیه
جعفری
پسر خوب! نویسنده شرایط صعود رو نوشته نه شرایط برابر شدن با تیم نیجریه!!
اگه میخوایم مستقیم صعود کنیم باید آرژانتین 2 بر صفر نیجریه رو بزنه و ما یک بر صفر بوسنی رو!
ایرونی
صعود به دور بعدی فوق العاده است اما باید به فکر تداوم این روند رو به جلو باشیم. چندماه دیگه جام ملتهای آسیا شروع میشه و باید بتونیم قهرمان بشیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
با توکل و امید بر خداوند متعال ایران به دور بعد صعود میکند قهرمان هم میشود به کوری چشم هر ملتی که آرزوی این را ندارد ما برنده میشیم چشماتون هم از کاسه درمیاد