سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۳
با نمایش یک فیلم توهین آمیزصورت گرفت:

استهزا اسلام در سينماهاي انگلستان با همکاری بهاییان

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 106144
جهان-سرویس فرهنگی:

 فيلم كمدي توهين‌آميز و ضد ديني «كافر» جمعه گذشته با همکاری بهاییان و صهیونیستها در سينماهاي انگلستان به نمايش درآمد.
 
به گزارش روزنامه يو ‌اس ‌اي تودي، فيلم سينمايي «كافر» كه جمعه گذشته در سينماهاي انگلستان اكران شد، قرار است تا اواخر ماه ميلادي جاري در جشنواره فيلم "تربيكا" نيز به نمايش درآيد.
 
فارس به نقل از این روزنامه نوشت:اين فيلم كه خشم بسياري از مسلمانان را برانگيخته، داستان شخص مسلماني به نام «محمود نصير» است كه در پي يك اتفاق در‌مي‌يابد كه پدر و مادرش، او را به فرزندخواندگي پذيرفته‌اند و او در واقع در خانواده‌اي يهودي متولد شده است.
 
نقش اصلي اين فيلم را يك ايراني بهايي به نام «اميد ‌جليلي» بازي كرده و «ايگال نائور» ديگر بازيگر اين فيلم، اسرائيلي است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
والله برای حقانیت اسلام و همین بس که من تا به حال ندیدم و نشنیدم که کسی از مسلمانان به مسیحیت و یهودیت و پیامبرانشان توهین کند ولی این از خدا بی خبر ها مدام به دین ما و پیامبر ما حتاکی میکنند خدا همشان را لعنت کند
Iran, Islamic Republic of
داداش بهایی ها توی این مملکت با برداشتن روسری و بی حجابی در خیابان ها تهران البته پشت فرمان خودرو هایشان دارند بیداد میکنن و شما ها دارید بنام اینکه در مملکت دمکراتیک است سکوت میکنید .
Iran, Islamic Republic of
اين استكبار پير يك روز مسخره وتوهين نكند روزش شب نميشود و خجالت هم نميكشد كشورهايي مانند ايران و چين وكره و ... روز به روز پيشرفت ميكنند واين پبر خرفت كارش شده روز به روز استهزاء اديان و مسخره بازي در آوردن با ابلهان و احمقان