سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

ما كه كشف حجاب كرديم تا كي نوبت بقيه اصلاح طلبان شود!

پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 146645
«به جاي تمركز روي اصلاح طلبان در تغيير نظام، بايد روي شبكه هاي مجازي و اجتماعي تاكيد كرد. اصلاح طلبان در مقابل نظام نه راه پس دارند و نه راه پيش».
به گزارش جهان به نقل از کیهان:اين جملات، گفته هاي فريبا داودي مهاجر است كه به تازگي - با ته كشيدن اعتبار و ارزشش براي سازمان هاي آمريكايي حامي اپوزيسيون- مجبور شد در مقابل دوربين رسانه هاي ضدانقلاب كشف حجاب كند و براي چند ساعت محل توجه رسانه ها باشد!
مادرزن علي افشاري در مصاحبه خود با ابراز نااميدي نسبت به اصلاح طلبان و همچنين عناصري چون موسوي مي گويد: اصلاح طلبان فاقد استراتژي و بلاتكليف هستند. آنها اگر استراتژي هم در مقابل حكومت داشته باشند، توانايي اعمال آن را ندارند.
وي در گفت وگو با يكي از رسانه هاي ضدانقلاب اضافه مي كند: اين كه آيا اصلاح طلبان راضي به تغيير اصل نظام مي شوند يا نه؟ بايد گفت آنها از خرداد 76 تاكنون مرتب در حال غربال شدن هستند. آيا مي شود باور كرد بسياري از آنان كه روزي خود در حذف آيت ا... منتظري دست داشتند، پس از رفع حصر به ملاقات ايشان بشتابند؟ آنها نه راه پس دارند و نه راه پيش. اصلاح طلبان از نظام اخراج شده اند. معلوم نيست آنها به كلي فرصت اقدام را از دست داده اند يا نه اما به جاي تمركز روي اصلاح طلبان بايد روي شبكه هاي مجازي و اجتماعي تاكيد كرد.
داودي مهاجر درباره موسوي گفت: مهمترين ترمز جنبش بلاتكليفي ايشان با قانون اساسي، ولايت فقيه و جمهوري اسلامي است. او رهبر سمبوليك است و اگر مخالفان ببينند كسي به هر دليل سرمايه را هدر مي دهد، تجديدنظر مي كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *