جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ادعاهای اخیر نتانیاهو احمقانه است

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 377540
سخنگوی جنبش حماس با اشاره به ادعاهای اخیر نتانیاهو مبنی بر محقق نشدن مطالبات حماس در توافق آتش بس اعلام کرد که این اظهارات واقعا احمقانه است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به اولین اظهارات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از برقراری آتش بس در نوار غزه و دروغ پردازیهای وی اعلام کرد که اظهارات نتانیاهو تلاشی است برای توجیه شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت و اقدامات شجاعانه گروههای مقاومت در نوار غزه که زندگی را در اسرائیل فلج کرد.

وی در ادامه افزود: در خصوص ادعاهای نتانیاهو درباره محقق نشدن مطالبات حماس در توافق آتش بس اخیر باید بگویم که این اظهارات واقعا احمقانه است و با متن توافقنامه ای که صورت گرفته است مغایرت دارد و مفاد این توافقنامه کاملا برعکس تصریحات نتانیاهو در این زمینه است.

وی اظهار داشت: یکی از شروط اسرائیل برای برقراری آتش بس تحویل جسد دو نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیده توسط گروههای مقاومت بود که حماس مناقشه در این زمینه را در دوره کنونی نپذیرفت.

سخنگوی حماس تاکید کرد: نتانیاهو در مقابل حماس تسلیم شده است و اسرائیلیها باید این نکته را بدانند که وی سعی در پنهان کردنش دارد.

نتانیاهو پیشتر اعلام کرده بود که هیچ کدام از مطالبات حماس در توافق اخیر برای برقراری آتش بس فراگیر در نوار غزه محقق نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *