جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

هلاکت خواننده رپ داعش سوریه +عکس

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 377342
کاخ سفید از کشته شدن یکی از اعضای آمریکایی داعش در تحولات اخیر سوریه خبر داد.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از الجزیره خبر داد، کاخ سفید با تایید کشته شدن یکی از اتباع آمریکا در سوریه اعلام کرد: فرد کشته شده "داگلاس مک آرتور مک کین" نام داشت. وی پیش از پیوستن به داعش خواننده موسیقی رپ بوده و به ورزش بسکتبال نیز علاقه داشت.

داگلاس که ۳۳ سال سن داشت در نبرد داعش با جبهه النصره ( دیگر گروه تروریستی حاضر در سوریه) کشته شد.

"کایتلین هایدن" سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این رابطه گفت: مطلع شدیم که داگلاس مک آرتور از شهروندان آمریکا در سوریه کشته شده و ما این موضوع را تایید می کنیم.


یک مقام دیگر آمریکایی که خواست نامش فاش نشود نیز در این رابطه گفت: پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در حال تحقیق در مورد مرگ داگلاس است. و وزارت خارجه نیز در حال تماس و تحقیق از خانواده داگلاس در مورد ارتباطات داگلاس است.

مرگ داگلاس در حالی اتفاق می افتد که در هفته گذشته نیز یک شهروند دیگر آمریکایی در سوریه کشته شده بود. البته وی گروگان داعش بود و به دست نیروهای این گروه تروریستی سربریده شد.

وزارت خارجه آمریکا پیش بینی می کند که ۱۲ هزار تروریست خارجی از ۵۰ کشور جهان در بحران سوریه حضور دارند که البته تعدادی از این افراد به کشورهای خود بازگشته اند.

دادستانی آمریکا نیز اعلام کرده که در حدود ۱۰۰ نفر از شهروندان این کشور با سفر به خاورمیانه به گروه های تروریستی حاضر در سوریه پیوسته اند.

در ماه می سال جاری یک آمریکایی ۲۲ ساله نیر در شهر ادلب سوریه دست به انفجار انتحاری زده بود و در ماه جولای نیز یک زن آمریکایی در دنور به اتهام تلاش برای سفر به خاورمیانه و پیوستن به داعش بازداشت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدرک واصل شد
الحمدلله