چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۱
۱۵

انتشار تصویر یا مطلب از رئیس دولت اصلاحات ممنوع است

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 407744
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت:رسانه‌ها اجازه ندارند تصویر یا مطلبی از رئیس دولت اصلاحات منتشر کنند.
انتشار تصویر یا مطلب از رئیس دولت اصلاحات ممنوع است
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه در هفتادوپنجمین نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه دادستانی تهران اخیرا در جلسه‌ای با مسئولان رسانه‌ها اعلام کرده حق ندارند، نامی از رئیس‌جمهور سابق ببرند و دلیل این اقدام چه بوده است، گفت: دستگاه قضایی می‌تواند به عنوان یک اتهام می‌تواند در مورد کسانی که با تصمیم شورای امنیت ملی و یا قوه قضائیه سران فتنه محسوب می‌شوند به رسانه‌ها دستور بدهد، در مورد این فرد نیز دادستانی تهران دستور داده رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطلبی از وی منتقل کنند و این دستور هنوز باقی است و براساس صحبتی که دادستان تهران داشتم این دستور هنوز باقی است و اگر احیانا رسانه‌ای تصویر یا مطلبی از این فرد منتشر کند برخورد می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا دستگاه قضایی با صداوسیما که در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویر توهین یکی از شهروندان به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را پخش کرد، برخورد نمی‌شود، گفت: من نیز این موضوع را فردای ۲۲ بهمن از طریق فردی شنیدم و وقتی از او سوال کردم آیا خودت در تلویزیون دیده‌ای گفت: این تصویر از تلویزیون پخش شده است. بعد از انجام تحقیقات مشخص شد موضوع اینگونه نبوده است و این فیلم مربوط به الان نیست بلکه مربوط به سال‌های قبل و زمان انتخابات است و اگر توجه داشته باشید در این فیلم صف رای‌دهندگان مشخص است. هرچند اصل کار را تایید نمی‌کنم اما این فیلم مربوط به ۲۲ بهمن امسال نیست.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود آقای رحیمی در حین استراحت و با لباس استراحت جلب شده است و اینکه دستگاه قضایی برای برخورد با سایر مفسدان اقتصادی از جمله دادستان پیشین تهران و مدیرعامل متواری بانک ملی چه اقدامی خواهد کرد، گفت: مسلما آقای رحیمی در خواب نبوده و با پای خود هم به بیرون آمده است. در مورد سایر پرونده‌ها نیز دستگاه قضایی در تلاش است به زودی رسیدگی شوند اما واقعیت این است که امکانات و قضات به گونه‌ای نیست که بتوان همه پرونده‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کرد. در مورد آقای خاوری نیز وزارت امور خارجه، پلیس بین‌الملل و دستگاه قضایی تمام توان خود را برای بازگرداندن وی به کار گرفته‌اند ولی کشورهای مدعی مبارزه با فساد به هیچ وجه حاضر نیستند فردی که متهم به فساد است را تحویل دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خاتمی اینجا آخرت خط است بهتره تسلیم بشی
تا انتخابات آینده از این حرفها زیاد خواهیم شنید
Iran, Islamic Republic of
حالا ببینیم در مورد مهدی هاشمی چگونه برخورد می کنید ....
عین سین
Iran, Islamic Republic of
اینها از حیا وسماحت وبزرگواری نظام برداشت دیگری دارند که طلبکار هم شده اند!! تو را خدا تسامح بس است اینها را بیاورید ومحاکمه کنید فقط اطلاع رسانی به مردم خوب باشد حمایت مردم قطعی است مطمئن باشید مردم عدالتخواه هستند
خدا ازش نگذره
Latvia
خدا خیر دنیا و آخرت به این بزرگ مرد بدهد.
سید
پس چرا با نشریه نیمکت که در اموزش و پرورش توزیع میشود برخوردی نشد ؟
پس این بهار نیوز که مدام از خاتمی و موسوی و کروبی اسم می زاره و کلی قربون صدقشون میره رو کی می خواد جمع ک!!!!!!!!
خاتمی یک خائن است.
علي
كسي نخواسته همه پرونده‌ها در كوتاه ترين مدت رسيدگي شوند ولي همه خواهان برخورد با رشوه گيرنده پرونده‌اي كه رشوه دهنده آن 10 سال قبل در دو كشور محاكمه و جريمه شده، هستند!!! حتي اگر فرزند رئيس تشخيص مصلحت نظام باشد!! گرچه اين هم از معضلات نظام است كه ايشان رئيس تشخيص مصلحت نظام هستند!!
عذر بدتر از گناه. این یارو میگه که مصاحبه برای قبل بوده نه 22 بهمن. پس اگه اینجوریه، حتماً با قصد و غرض این مصاحبه ضبط شده پخش شده. از کجا معلوم که با هماهنگی خود جناب سحنگو (معاون اول قوه) پخش نشده باشه. جهان سانسورچی، منتشر کن که این آدما بفهمن یه چتد نفر آدم باهوش هم پیدا میشن که هرچی اونا بع بع کردن این آدمای باهوش تکرار نکنن.
تو این مملکت نمی دونیم جه قاون نانوشته ای هستش ، رییس جمهور 2 ،3 سال اول خوبه ولی 2 سال آخر خود به خود یه دفعه بد می شه و آخرش هم هیشکی حق نداره حتی اسمش رو هم ببره!ما که نفهمیدیم اگه شما فهمیدید به ما هم بگید.
خداجو
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده انست که نامش به نکویی نبرند...
مولا علی (ع)در نامه به والی بصره میفرماید:هرگاه زورمداران با تو مخالف ومردم تو را دوست داشته باشند،بدان که در رعایت عدل وانصاف به حق عمل کرده ای.اما اگر زورمداران از تو راضی ومردم مخالف تو بودند،بدان که خدارابه خشم اورده ای ،بیت المال رابه ناحق به تاراج داده ای،فسق وفجور را ترویج کرده ، پایه های حکومت راسست کرده ای وقلمرو حکومت را ازدلها خارج کرده ودر مرزها محصورنموده ای.پس بترس از خشم مردم وخشنودی زورداران وثروتمندان که دین را فاسدوجامعه را به هرج ومرج میکشد.
یریدون لیطفئو ا نور الله بافواههم
Iran, Islamic Republic of
شماها كه ريگي رو تو اسمون گرفتيد جزايري رو توي دهاتاي امارات چطور نميتونيد خاوري رو برگردونيد؟ اصلا چرا گذاشتيد بره كه حالا دنبالش هستيد ؟ البته اگه برگرده خيليهايي كه الان اسمي از شون نيست بايد درگير بشن