شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱۸
انتقاد مجدد احمدی نژاد از برخورد مجلس با دولت

رئیس جمهور:برخی دولت را اصولگرا نمی دانند

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 127349
احمدی نژاد در دیدار اخیر خود با عسگراولادی نسبت به عملکرد مجلس هشتم و مواضع مجلس در قبال دولت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار جهان در این دیدار در خصوص رقابت های انتخاباتی در مجلس دوره نهم نیز بحث هائی صورت گرفت که رئیس جمهور با بیان اینکه باید اصولگرائی باز تعریف شود از عملکرد برخی نمایندگان مجلس که اسم اصولگرائی را هم به دنبال دارند انتقاد کرد.

وی به نمونه هائی مثل سوال از وزرا و استیضاح و تحقیق و تفحص های گسترده و تغییر لوایح در مجلس برای رو در روئی با دولت اشاره کرد.

رئیس جمهور همچنین گفته است که برخی از این آقایان اصلا دولت را اصولگرا نمی دانند که بخواهیم با آنها در این رابطه به وحدت برسیم.

گفته می شود در این دیدار عسگراولادی از برخی مواضع مشائی نیز انتقاد کرده است که احمدی نژاد برای اولین بار نسبت به این اعتراض واکنشی نشان نداد و سکوت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برخي شده اند كاسه ي داغ تر از آش!
Iran, Islamic Republic of
جناب رئيس جمهور عزيز اگر ملت بشما راي دادند بخاطر نام و
نشان شما نبود بلكه فقط و فقط بخاطر اصولگرائي و مردمي ودر خط رهبري بودن شما بود . ........ و تفكرات او انچنان باعث تغيير شما شده كه متاسفانه كم كم در حال دور شدن از اصولگرائي و حتي گاهي از خط اسلام شده ايد . تا دير نشده بخود امده وبا دور كردن منافقي مثل او بخط اوليه برگرديد
Iran, Islamic Republic of
واقعا به نکته مهمی اشاره کرده اند، برخی مخالفین با پرچم اصولگرایی اصلا دنبال وحدت با دولت نیستند که حالا هر چه قدر هم دولت کوتاه بیاید، نتیجه ای حاصل شود. بقیه اصولگرایان باید این دفع حداقلی را انجام دهند تا به وحدت کامل برسند.
رفتار ایشان درباره مشایی نیز امیدوارکننده است.
Iraq
همایش ایرانیان را بپذیریم یا اصولگرائی را البته اصولگرادی نه به معنی تند روی بلکه ارزشی و ارزش مداری دینی واقعی .
Iran, Islamic Republic of
راست گفته اقاي احمدي نژاد مثل نماينده كاشان اصلا ازبچه هاي اصولگرا حمايت نمي كند درصورتي كه تمام راي خود را مديون ما بچه هاي ارزشي است ما اين راثابت مي كنيم اقاي گرانمايه معلوم مخالف احمدي نژاد است
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا با عسگر اولادی ملاقات داشته.این آقا که سر قضیه دانشگاه آزاد ثابت کرد که اصولگرا نیست.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من مجلس کارش را خوب انجام می دهد و این دولت است که با اجرا نکردن بسیاری از لوایح و قانونها از خط اصولگرایی خارج شده است.
Latvia
متاسفانه آقايان مشايي و رحيمي بهانه اي شدند تا افراد و گروههايي مثل موتلفه و عسگراولادي و علي مطهري و لاريجاني كه گرايش شديدشان به............. خيلي تابلو مي باشد از آقاي احمدي نژاد انتقاد و حتي روش تخريبي در پيش بگيرند!
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب می شد همه با اطمینان به هم کارها را انجام می داند .اما با تفکر اینکه همیشه توطئه ای در کار است نمی توان هیچ کار مملکت را به پیش برد.
Iran, Islamic Republic of
تا به حال هیچ مجلسی اینقدر با دولت همسو نبوده است.چرا رییس جمهور فکر می کند که مجلس با دولت دشمنی دارد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی میزان خطاهای یک دولت بالا برود و از آرمانهای انقلاب دور شود و شعارهای انتخاباتیش ررا بدست فراموشی بسپارد دیگر نه می توان نام اصولگرایی بر آن نهاد و نه می توان در برخی از کارها با او همسو و همکار بود.
Iran, Islamic Republic of
سلام جهان خبرجالبي بوداتفاق نظر اكثر بچه هاي ولايتي هم همينه كه ابعضي از نمايندهاي كه به اصطلاح اصولگرا هستند مخالف دولت هستند نمونه اش انهاي كه دربحث دانشگاه آزاد خودشون نشان دادن مثل ...............................................معلوم كه اينها از اصلاح طلب ها بدترند...............
Iran, Islamic Republic of
چه عجب آقای رییس جمهور بلاخره یک اشاره هم به استیضاح کرد. نوشدارو پس از مرگ سهراب.
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده استاد جنگ روانی است سران فتنه در اختلافات اندازی میان اصولگراها نقش دارند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هرچی بگه راست میگه
Iran, Islamic Republic of
يك اصولگراي واقعي هرگزدروغ نمي گويد
Iran, Islamic Republic of
این نکته مهم است که عده ای در پوشش اصولگرایی سعی دارند تا بین احمدی نژاد و اصولگرایان فاصله بیندازند و به توسطئه های شوم خود برسند، وگرنه در زمانی که بسیاری از مدعیان اصولگرایی امروز خواب بودند، این دکتر احمدی نژاد بود که آرمان های اصولگرایان و امام (ره) را زنده کرد.
مواظب این نقشه جدید باشیم.
Iran, Islamic Republic of
خدائیش مجلس در خیلی موارد با دولت همراهی خوبی نداشته و برخی مغرضان هم منتظر چنین مواردتنش زا هستند.