پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هشدار بیمه سلامت درخصوص دفترچه‌بیمه

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 380799
سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: اخیراً گزارش‌هایی دریافت شده مبنی بر اینکه شرکت‌ها و یا افرادی با هموطنان تماس گرفته و اعلام می‌کنند که با دریافت مبالغی برای فرد، دفترچه یا کارت بیمه سلامت صادر می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید مهدی میر شاه ولد مدیر روابط عمومی سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: این موضوع از نظر سازمان بیمه سلامت ایران کاملاً مردود است و تنها مرجع صدور بیمه سلامت همگانی این سازمان بوده و تنها راه ثبت نام برای دریافت دفترچه بیمه، مراجعه به سامانه www.bimehsalamat.ir است که متقاضیان یا شخصاً با مراجعه به سامانه مذکور و یا با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران، می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان بیمه سلامت افزود: هیچگونه وجهی بابت حق بیمه از متقاضی بیمه سلامت همگانی دریافت نمی‌شود لذا از هموطنان تقاضا می‌شود در صورت هر گونه تماس از سوی فرد یا شرکتی در این خصوص به شماره تلفن ۲۲۸۴۴۷۵۷ (روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران) اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *