چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

منتقدان هسته‌ای گرفتار حاشیه‌سازی نشوند

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 430793
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به این که تیم مذاکره کننده ایران خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری را رعایت می کنند، از منتقدان خواست تا دچار حاشیه سازی نشوند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، دوشنبه شب در همایش بصیرت افزایی هسته ای در کلام ولایت که در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، با بیان این که تقوا و مقاومت دو موضوع مورد تأکید قرآن برای بی اثر کردن کید و مکر دشمنان است، افزود: خوشبختانه این دو ویژگی مهم در ملت ایران وجود دارد به همین دلیل نیز آنها از دستاوردهای خود در زمینه های مختلف از جمله در موضوع هسته ای حراست می کنند.

وی با اشاره به این که تقوا و مقاومت ملت ایران سبب می شود تا آنها به دشمنان باج ندهند، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در طول ۳۶ سال گذشته ثابت کرده اند که پای ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام خود ایستاده و در این مسیر نیز به دشمنان باج نمی دهند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که در مذاکرات هسته ای نیز همه ملت تابع نظر مقام معظم رهبری هستند، افزود: ملت ایران به تبعیت از رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کرده و می دانند نمایندگان هسته ای کشور هم با رعایت خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری، اجازه تضییع حق ملت و نظام را نمی دهند.

وی تصریح کرد: مذاکره کنندگان هسته ای باید با استفاده از حمایت رهبری و ملت توافقنامه ای را امضا کنند که خون شهدا را حراست کرده و سبب شادی دشمن نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان این که رعایت همه خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری در این مذاکرات ضروری بوده و این خطوط قرمز به مثابه قانون اساسی هستند، تصریح کرد: همه خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری بنا به مصالح اسلام و انقلاب مشخص شده اند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که مقام معظم رهبری همانند دیده بان آگاه، هوشیار و بابصیرت نظام و کشور با شناسایی دشمن به ملت گرا می دهدف افزود: دشمنان نظام اسلامی باید آگاه باشند که مردم ایران فرمایشات رهبری را فصل الخطاب قرار داده و عزت و سربلندی خود را تنها در تبعیت محض از ولایت فقیه می دانند.

وی با تأکید بر این که تیم مذاکره کننده ایران خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری را رعایت می کنند، از منتقدان هسته ای خواست تا سعی کنند دچار حاشیه سازی نشوند چرا که دشمن از این حاشیه ها نهایت سوءاستفاده را می کند.
https://jahannews.com/vdcdnz0osyt0s56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdnz0osyt0s56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *