شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

بروجردی به مکزیک می‌رود

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 372996
یک عضو هیأت رییسه مجلس از سفر علاء‌الدین بروجردی در رأس هیأت پارلمانی به کشور مکزیک خبر داد و اظهار کرد: این سفر به دعوت رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس سنای مکزیک انجام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسین سبحانی‌نیا، با اعلام این خبر گفت: این سفر در آینده‌ای نزدیک به دعوت خانم گابریلا کوئباس، رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس سنای مکزیک انجام می‌شود و به احتمال زیاد رییس کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس در این سفر، به چند کشور دیگر هم سفر خواهد کرد.

او با بیان این که در سفر هیأت پارلمانی ایران به مکزیک مسائل و موضوعات اقتصادی و سیاسی دو کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، افزود: قطعا انجام این‌گونه سفرها موجب بهبود روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور می‌شود.

این عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به افزایش سفرهای پارلمانی دو کشور ایران و مکزیک در چند سال اخیر تصریح کرد: دیپلماسی پارلمانی در ارتقای دیپلماسی سیاسی و اقتصادی نقش به‌سزایی دارد، که خوشبختانه دو کشور اقدامات مناسبی را در این حوزه انجام داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابدی
مگر در مکزیک سفارت خانه نداریم که نماینده مجلس به آنجا می رود. حتما بعدش هم باید فردی از قوه مجریه به مجلس برود تا کار آن نماینده را انجام بدهد؟!