جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۰

برنامه اصلاح‌طلبان برای کنار زدن نعمت‌زاده به اسم منتقدان

آرمان: وزیر هزار میلیاردی از عهده گرانی برنیامد
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 402992
یک روزنامه حامی دولت از احتمال استعفای وزیر صنعت خبر داد.
برنامه اصلاح‌طلبان برای کنار زدن نعمت‌زاده به اسم منتقدان
به گزارش جهان، آرمان در گزارشی نوشت: پس از آن که نعمت‌زاده عضو ۷۰ ساله کابینه روحانی نتوانست نمایندگان خانه ملت را در خصوص انتقادشان به واردات برنج شکر و خودروهای لوکس، قانع کند کارت زرد را برای دومین‌بار از آن خود کرد تا زمینه استیضاح‌اش فراهم شود و این‌بار با ادعای نماینده تهران درخصوص ثبت سفارش خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌.سی‌ ممکن است وی را تا یک قدمی استیضاح پیش برده باشد. حال این انتقاد نماینده تهران منجر به واکنش معاون وزیر صنایع شد تا برای رهایی وزیر از سایه سنگین استیضاح به دفاع بپردازد. گرچه گفته می‌شود که وزیر خود به خاطر این انتقادات قصد استعفا از این وزارتخانه را دارد. آرمان می‌افزاید: گفته می‌شود اعضای هیئت رئیسه با استیضاح نعمت‌زاده مخالفت کرده‌اند و در مقابل برخی نمایندگان در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر صنعت هستند. حتی گفته می‌شود که طرح استیضاح نعمت‌زاده آماده شده و به هیئت رئیسه مجلس نیز تحویل داده شده است.

این روزنامه می‌نویسد: در طول یک سال گذشته محمدرضا نعمت‌زاده که به وزیر هزار میلیاردی دولت هم معروف است، نه تنها نتوانسته سر و سامانی به وضعیت بازار دهد بلکه در طول این مدت شاهد افزایش قیمت‌ها نیز بوده‌ایم. از بازار خودرو، افزایش نامناسب واردات، گرانی‌های کالاهای اساسی مردم و عدم کنترل بازار و قیمت‌ها گرفته تا وجود رانت ‌و فساد در برخی حوزه‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت و عدم توجه و نظارت مناسب و دقیق نعمت‌زاده و مدیران تحت امر وی سبب شده تا این روزها این وزیر دولت تحت آماج هجمه‌های افکار عمومی و نمایندگان خانه ملت قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شگرد این قماش همینه
Iran, Islamic Republic of
بهتر می ره صفا می کنه با سرمایش
هو الوکیل
پذیرش انتقاد سعه صدر بالائی میخواد ولی متاسفانه هنوز هم ما با منتقدان برخورد مناسبی نداریم.
الان چه ربطی به اصلاح طلبا داشت ؟؟!!
امین بروجردی
من موندم کسی مثل نعمت زاده چه علاقه ای به وزارت دارد .اگر کسی بخواهد منشا اثر مفید باشد با 4 سال وزارت بر نامه هایش اجرا می شود
زردینی
مرذم میگن ایشون هزینه تبلیغاتی رییس جمهور را تامین کرده و حالا در عین بی صلاحیتی به ریش آقایان مانده
محمد
بگذارید دولت کارش را بکند حالاخیلی وزیر موفقی هست که شما گریبان چاک می کنید خدا رحمت کند دایی ما وقتی غذا شور می شد وبچه ها به مادر اعتراض می کردند می گفت این کار نکنید مادرتان هم از این غذا می خورد ومی فهمد فردا خودش حساب دستش می آید ولی اعتراض شما باعث بی نمکی غذای فردا می شود
یوسف
Iran, Islamic Republic of
باید دید هزار میلیارد ایشان تاکنون چند درصد رشد داشته است. اگر فعالیتهای ایشان برای دیگران نان نداشت برای خودش که آب داشت!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
از کارهای ایشان به بد دهنی و بازنشسته پروری
و استفاده از رانتهای نمایشگاهها و نمایشگاه اکسپو میلان را اضافه کنید
دامادش را در راس گذاشته و هی بودجه می گیرد برای این نمایشگاه و دیگر هیچ؟
Iran, Islamic Republic of
باور کنید نعمت زاده یک مدیر توانمند و حزب اللهی است. اینجوری بهش حمله نکنید. صنعت پتروشیمی ایران یعنی نعمت زاده