پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بررسی راهکارهای واگذاری سرخابی‌ها در کمیته‌ای به سرپرستی وزارت ورزش

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 354996
کمیته‌ای به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد تا راهکارهای واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال را طی سه ماه آینده بررسی کند و بر اساس تا پایان شهریورماه امسال تعیین تکلیف شود.
بررسی راهکارهای واگذاری سرخابی‌ها در کمیته‌ای به سرپرستی وزارت ورزش
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته نشستی با کمیسیون سیاسی دولت داشت. در این نشست ضمن بررسی تبعات واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال بر این موضوع تاکید شد که تیم های وابسته به دولت باید تا پایان امسال از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شوند.

در همین نشست مصوب شد که کمیته‌ای به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود تا طی ۳ ماه آینده راهکارهای مختلف واگذاری را بررسی کنند و تا پایان شهریور ۹۳ تعیین تکلیف شود. در نهایت اینک این دو تیم از طریق سازمان‌های ذیربط که زیر نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند، واگذار شوند.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در این رابطه تاکید کرده که ۵ ماه فرصت داریم تا این تیم‎ها را واگذار کنیم. طبیعتا برای این ۵ ماه وزارت ورزش و جوانان نباید هزینه‌ای کند اما این به آن معنا نیست که با بازیکنان قرارداد بسته نشود؛ به هر حال تیم‌هایی در اختیار وزارت هستند و باید به تناسب آن از شروع لیگ که از مرداد ماه است دولت هزینه‌ها را با توجه به قوانین و مقررات پرداخت کند ولی این طور نیست که شاهد قراردادهای میلیاردی باشیم.
اخبار مرتبط
تاکید سازمان بازرسی بر ورود به پرونده واگذاری سرخابی‌ها
استقلال و پرسپولیس منطبق بر قانون به بخش خصوصی واگذار شوند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *