جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اخذاسامی مؤسسان حزب‌اتحاد ازوزارت کشور

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 419697
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: قرار است اسامی مؤسسان حزب اتحاد ملت ایران از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برای بررسی ارتباط این حزب با حزب منحله مشارکت اخذ شود.
به گزارش جهان، دخیل‌عباس زارع‌زاده سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی‌های مجلس درباره اعطای مجوز به حزب اتحاد ملت ایران، اظهار داشت: پس از حضور آقای مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس برای پاسخگویی به چگونگی صدور مجوز به حزب اتحاد ملت ایران، قرار شد کمیسیون در این زمینه بررسی بیشتری انجام دهد.

وی افزود: قرار است کمیسیون شوراهای مجلس در مورد حزب اتحاد ملت ایران مطالعات بیشتری کند تا ما لیست اسامی مؤسسان حزب را اخذ و بررسی کنیم که ارتباط آنها با حزب منحله مشارکت چیست.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل بررسی طرح استانی شدن انتخابات و نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در کمیسیون شوراهای مجلس در این خصوص هنوز اقدامی انجام نشده است.

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: بنده روز سه‌شنبه در کمیسیون شوراها مطرح خواهم کرد که این موضوع هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *