شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
واکنش کشی به اظهارات سرمربی آرژانتین:

نیجریه از هیچ تیمی نمی‌ترسد

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 355391
سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه در واکنش به اظهارات سرمربی آرژانتین اعلام کرد که شاگردانش از هیچ تیمی نمی‌ترسند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حالی که تنها ۵۷ روز تا رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی مانده است، استفن کشی تأکید کرده که قهرمان آفریقا از هیچ تیمی در گروه F این مسابقات نمی‌ترسد. وی در واکنش به اظهارات الخاندرو سابلا که گفته بود ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین از آرژانتین می‌ترسند، تأکید کرد که عقاب‌ها تنها به نماینده آمریکای جنوبی احترام می‌‌گذارند و هرگز از هیچ تیمی نمی‌ترسند.

کشی اظهار داشت: از هیچ تیمی از جمله آرژانتین در مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نمی‌ترسیم. آرژانتین را می‌شناسیم و قبلا با آنها بازی کرده‌ایم. جای نگرانی نیست.

سابلا با وجود بازیکنان بزرگی مثل لیونل مسی، سرجیو آگوئرو، لاوتزی، هیگواین و دی‌ماریا هفته گذشته اعلام کرد که نیجریه و سایر تیم‌های گروه F از رویارویی با آلبی‌سلسته می‌ترسند. وی مدعی شد: حریفان ما از ما می‌ترسند. آرژانتین خط حمله فوق‌العاده‌ای دارد.

این تنها سرمربی آرژانتین نبود که رویای صعود به دور دوم را داشت. سافت سوسیچ، سرمربی بوسنی و هرزگوین نیز اخیرا اعلام کرده است که تیمش از مرحله گروهی جام‌جهانی صعود خواهد کرد. و اعلام کرد که هدف تیمش صعود به دور دوم به همراه آرژانتین است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *