شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶
آینده پر مخاطره سیاسی، اقتصادی جریان انحرافی;

اعضای جریان انحرافی شناسايی و شناسنامه‌دار می‌شوند

پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 165392
اعضای جریان انحرافی شناسايی و شناسنامه‌دار می‌شوند
شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که عملیات شناسایی اعضای شبکه جریان انحرافی و مرتبطین با آن‌ها آغاز شده و کلیه فعالیت‌های آشکار و پنهان این جریان تحت رصد نهادهای مسوول قرار گرفته است.

به گزارش جهان، در همین رابطه مدتی است که عناصر میانی و واسطه‌های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.

همچنین یک جن‌گیر و رمال مشهور که سابقه همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامه خود دارد اخیرا توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است.

در همین زمینه گروهی که تحت عناوین دروغین عرفان و نزدیکی به امام زمان(عج) تحت حمایت جریان انحرافی بودند شناسايی و دستگیر شدند.

گفتنی است این جریان طی چند سال گذشته در بخش‌های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی فعال شده است.

جهان در آینده فعالیت‌های مافیای این جریان انحرافی در اقتصاد را منتشر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت.
ماهی رو هر موقع از آب بگیری تازه هست.
منتظر دستگیری بزرگانشون هم هستیم
United States
چطور وقتی موسوی می گفت اینها رمال و خرافاتی هستند همگی از این جریان دفاع می کردید؟ حتما آن موقع مصلحت بود؟ مرده شور مصلحتتان را ببرند. جریان اصولگرایی مسئول این ماجراهاست و باید به این مساله گردن بگذارد.
Iran, Islamic Republic of
"چطور وقتی موسوی می گفت اینها رمال و خرافاتی هستند همگی از این جریان دفاع می کردید؟ حتما آن موقع مصلحت بود؟ مرده شور مصلحتتان را ببرند. جریان اصولگرایی مسئول این ماجراهاست و باید به این مساله گردن بگذارد.
"



اولا موسوی هم یکی بدتر از این جریان انحرافی است
در ثانی موسوی خود رییس جمهورو که انصافا پاک دست و مومن هستند رو متهم به رمالی کرده بود که این درست نیست شده بود مثل گنه کرد در بلخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری
قرار نیست هرکی هر غلطی می کنه به دیگرا نسبت بدیم
دکتر از کثافت کاری اینها مبراست مگر اینکه خلافش ثابت بشه
جناب آقای اولی: خبر رو درست بخونین. سابقه همکاری بادولت اصلاحات یعنی دولت خاتمی نه دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
فیلم ملک سلیمان رو دیدین. آخر فیلم میگه که این اجنه و شیاطین در آخروالزمان سروکلشون دوباره پیدا میشه. ظاهرا یه خبرایی هست.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من درنگ بیشتر در مقابله با این جریانات انحرافی باعث رخنه بیشتر اونها می شه و مقابله با اون مشکلتر. تعلل بیشتر جایز نیست و باید هر چه سریعتر این وضعیت جمع بشه. چرا که وجه خدمتگزاران اصلی این دولت و نظام رو هم تخریب می کنه. نمونه اون رییس جمهور عزیز کشورمون که پس از چند سال خدمت صادقانه مورد سوء ظن قرار می گیره. البته ولی‌فقیه حتما این بحران رو با درایت رهبری می کنن. انشاء الله.