پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دهقان: بیانیه ۵ عضو برجام سیاسی است

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 448497
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۵ تن از اعضای کمیسیون برجام در زیر سوال بردن گزارش این کمیسیون را دارای شائبه غلبه نگاه سیاسی بر نگاه پارلمانی و کارشناسی خواند.
به گزارش جهان، محمد دهقان در گفتگو با مهر، در خصوص بیانیه ۵ تن از اعضای کمیسیون ویژه برجام در راستای زیر سوال بردن گزارش نهایی این کمیسیون گفت: همیشه در مجلس نظرات متنوع وجود دارد و همه نظرات متنوع در کمیسیون ها بررسی می شود.

نماینده مردم چناران و طرقبه ادامه داد: مصوبات کمیسیون ها با رای اکثریت اعضاء به تصویب می رسد. گاهی با یک رای بیشتر، یک نفر وزیر شده و یا مصوبه ای به تصویب می رسد.

وی با انتقاد از بیانیه فوق گفت: این بیانیه نشان دهنده غلبه نگاه سیاسی بر نگاه پارلمانی و کارشناسی در بین تعداد معدودی از اعضای کمیسیون برجام است.

دهقان تصریح کرد: قاعده پارلمان، رای گیری برای تصویب مصوبات است و برای تصویب گزارش برجام نیز از اعضای حاضر رای گیری شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: گزارش کمیسیون برجام بر پایه نگاه منصفانه، بی طرفانه و کارشناسانه تدوین شده و افتخاری برای کشور و مجلس است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: افراد تنظیم کننده این بیانیه خودشان ۴۰ روز در کمیسیون برجام زحمت کشیده اند و گزارش جامع را تدوین کرده اند. بنابراین نباید کار خود را زیر سوال ببرند.

وی در پایان از همه کارشناسان و حقوقدانان دعوت کرد گزارش کمیسیون برجام و بیانیه سیاسی ۵ نماینده مخالف گزارش را مطالعه کرده و وزن این دو مطلب را بررسی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *