شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جریان‌سازی ضدایرانی خبرنگار گاردین

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 356697
یک خبرنگار ایرانی‌الاصل روزنامه انگلیسی‌زبان گاردین، تبلیغات گسترده‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه مساله مطرح شده در خصوص زندان اوین آغاز کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «س. ک»، خبرنگار ایرانی‌الاصل روزنامه گاردین پس از تبلیغات ضدایرانی بی‌بی‌سی در خصوص آنچه بدرفتاری با زندانیان خوانده شد، موج گسترده‌ای از تبلیغات را علیه جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های اجتماعی و بالاخص توئیتر آغاز کرده است.

وی در یکی از توئیت‌های خود مدعی شده است که در ایران عده‌ای برای ابراز هم‌دردی با زندانیان اوین، در حال تراشیدن سرهای خود هستند.

س. ک همچنین با انتشار کاریکاتور و مطالبی بر ضد جمهوری اسلامی ایران، در تلاش است تا نشان دهد که حقوق زندانیان در ایران تضییع می‌شود.

پیش از این اتحادیه اروپا نیز در قطعنامه‌ای از وضعیت حقوق بشر در ایران انتقاد کرده بود که در صدور آن، لندن نقش به‌سزایی داشت. بی‌بی‌سی و گاردین نیز هر دو انگلیسی هستند و به نظر می‌رسد پروژه گسترده‌ای را بر ضد ایران در حوزه حقوق بشر آغاز کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *