پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۲
۴

تصادف مرگبار در اتوبان قزوین - کرج

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 136394
معاون عمليات پليس راه ناجا گفت: علت حادثه صبح امروز اتوبان قزوين - كرج خستگي و خواب‌آلودگي رانندگي كاميون اسكانيا بوده است.
سرهنگ پرويز سياح البرزي در گفت‌وگو با فارس با اعلام اين مطلب، افزود: ساعت 5:20 دقيقه امروز در 200 متري عوارضي كرج در محدوده شهر كرج يك دستگاه تريلي اسكانيا با يك دستگاه اتوبوس برخورد كرد.

وي ادامه داد: در اين تصادف 11 نفر كشته و 29 نفر مجروح شدند كه علت حادثه عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي راننده اسكانيا بوده است.

وي افزود: در اين حادثه راننده اسكانيا با عقب اتوبوس برخورد كرد كه به همراه اتوبوس پس از تصادف كشيده شده و به سكوهاي عوارضي برخورد كرد.

معاون عمليات پليس راه گفت: صحنه تصادف تا ساعت 9 صبح پاكسازي شد و همه عوامل امدادي به موقع در صحنه تصادف حاضر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جای تاسف است مسولان کاری برای کاهش مرگ ومیر ناشی از تصادف رانندگی نمیکنند چند خانواده عزادار میشوند
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز جان مادرتان این کامنت را پخش کنید. من هر روز از اتوبان کرج رفت و آمد می کنم. وضع رانندگی افتضاح است و از گشت پلیس خبری نیست. این امر دیگر عادی شده است که اگر با حداکثر مجاز 120 بروی از هر جهت تحت محاصره ماشینهایی هستی (هم خودرو سبک و هم سنکین) که با چراغ زدن و چسباندن آدم را وادار به خلاف می کنند و جانها را به خطر می اندازند. یعنی پلیس نمی تواند در این محور پر رفت و آمد اعمال قانون کند و خصوصا سرعت های دیوانه وار را کنترل کند. جان مادرتان منعکس کنید بلکه کسی توجه کند. پلیس مجبور نیست در زانتیا بنشیند کافی است در یک پراید با سرعت حداکثر قانونی برود و رانندگان ویراژ رو خطرناک را متوقف کند. تاثیرش بسیار بیشتر است.
بعضی از جاده های کشور وحشتناک است و مخصوصا ماشین های سنگین و مخصوصا دوباره اتوبوس های خود ترمینال وحشتناک رانندگی می کنند .
مانند همین اتوبان یا اتوبان قم - اراک و ...
فکرش را بکنید هر جمعه شب توی ترافیک آزادراه قم تهران باشین و ماشین اسکانیای ترمینال درحال لایی کشیدن باشد!
فکرش را بکنید که در قسمت خاکی کنار لاین 3 سبقت می گیرند!!!
این وضعیت به وفور دیده می شود
و جالب اینکه پلیس در جاهایی که خلوت است و بهتر می تواند مچ ماشین های تندرو را بگیرد کمین کرده است !
پیشنهاد بنده کنترل اتوماتیک توسط دوربین های مدار بسته برای چند جاده خطرناک کشور بگذارند !
هزینه اش برابری می کند با جایزه ی رئیس تربیت بدنی به بازیکنان ثروتمند تیم ملی فوتبال کشور !!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه پليس در اينمورد مقصر اصليست كه بجاي رسيدگي به اينگونه امور سرنوشت ساز و حياتي اكثر وقتشو با جريمه توقف ممنوع در كوچه ها و بستن دوربرگردان ها و هدايت همه به گلو گاهها تلف كرده وباعث كندي ترافيك نيز در خيابانها ميشود واز سرعت تريليهاي مافوق صوت به راحتي گذشت ميكند