شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶

سو استفاده مشایی از بیت المال +تصویر

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 287199
این خبرگزاری از بیت المال تامین می شود و حال سایتی شده برای تبلیغات زود هنگام مشایی و این فعالیت ها رسما استفاده نامشروع از بیت المال درجهت منافع شخصی و انتخاباتی است و شرعا حرام و خلاف قانون می باشد.
جهان -

“وقتی دم خروس بیرون می زند”این کلام آقای قدیری ابیانه در وزارت کشور بود. دم خروس مشایی برای چندمین بار برای من بیرون زد، با پیامکی که سایت نمنا یا همان خبرگزاری بین المللی جنبش عدم تعهد ارسال کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000287/nf00287199-3.jpg

این پیامک که حاوی متن تبلیغاتی از صحبت های مشایی است از چند بعد قابل بررسی است.اول اینکه این پیامک که گزیده ای از سخنان مشایی در مصاحبه با نمناست تبلیغات انتخاباتی محسوب می شود و در زمانی که هنوز شورای نگهبان نتیجه بررسی صلاحیت ها را اعلام نکرده کاری خلاف قانون محسوب می شود.

دوم اینکه بودجه این خبرگزاری از بیت المال تامین می شود و حال سایتی شده برای تبلیغات زود هنگام مشایی و این فعالیت ها رسما استفاده نامشروع از بیت المال درجهت منافع شخصی و انتخاباتی است و شرعا حرام و خلاف قانون می باشد.

سوم اینکه این پیامک حاوی مطالبی سرشار از توهم است که عوامل این توهم خود جای بررسی دارد.البته با رد صلاحیت شدن ایشان این بادکنک توهم  هم خواهد ترکید.

چهارم اینکه اصلا هدف این خبرگزاری چیست  ، غیر از این بود اخبار مربوط به این جنبش را پوشش دهد و باعث هم افزایی بین کشورهای عضو این جنبش شود حال اگر از این سایت بازدید نمایید در نگاه اول بیشتر شبیه  ستاد تبلیغاتی مشایی شده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000287/nf00287199-2.jpg


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000287/nf00287199-1.jpg

مرجع : کارآمد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *