شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ساخت فیلم هواپیمای ایران ۱۴۰ تا پایان سال

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 387099
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در رابطه با سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ باید اطلاع‌رسانی جامع شود که در این زمینه در حال ساخت فیلم این هواپیما هستیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز سازمان هواپیمایی کشور در رابطه با سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ گزارشی ارائه نکرده است،‌ باید گزارش آنها ارائه شود و پس از آن ما به سوالات به طور کامل پاسخ می‌دهیم.

وی افزود:‌ ابهامات در مورد این هواپیما ناشی از عدم اطلاع‌رسانی است و برای این منظور نیاز به اطلاع‌رسانی جامع داریم.

منطقی گفت:‌ قرار است تا پایان امسال فیلم هواپیمای ایران ۱۴۰ با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری ساخته شود.

وی در رابطه با صحبت منتقدان در مورد سقوط این هواپیما گفت: گروهی که هواپیما را تأیید کرد متشکل از سه وزیر بود و انتقادات باید در قالب زمان هم صورت بگیرد. ما به سراغ موسسات مختلفی رفتیم که از برخی از آنها جوابی نگرفتیم.

منطقی از بررسی‌های کارشناسی در مورد استفاده از هواپیما برای اورژانس و آتش‌نشانی خبر داد و گفت: به ستاد بحران اعلام کردیم که می‌توانیم هواپیماهایی را برای استفاده در اورژانس و آتش‌نشانی ارائه کنیم ولی هنوز پیشنهادی نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *