جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برگزاری دو آزمون فنی وحرفه‌ای در روزجمعه

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 343655
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از برگزاری نخستین مرحله شهرستانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت و آزمون تعیین صلاحیت و سنجش مهارت متقاضیان آزمون ادواری در روز جمعه خبر داد.
به گزارش جهان، حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری نخستین مرحله شهرستانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت برزیل- ۲۰۱۵ اظهار داشت: این آزمون از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۵ بهمن ماه به طور هماهنگ در استان تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران افزود: این آزمون در شهر تهران برای خواهران در مرکز سنجش آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مروتی و برادران در مرکز شهید چمران برگزار می‌شود.

به گفته وی، برگزیدگان این آزمون وارد مرحله استانی می‌شوند که‌ آزمون آن در اردیبهشت ۱۳۹۳ و برگزیدگان این آزمون هم در شهریور ۱۳۹۳به رقابت در مرحله کشوری خواهند پرداخت.

خانپور ادامه داد: از هر استان یک نفر در هر رشته وارد مرحله کشوری یا ملی می‌شود و برگزیدگان مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در چند رشته منتخب به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۵ در کشور برزیل برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین صبح جمعه آزمون تعیین صلاحیت و سنجش مهارت متقاضیان آزمون ادواری از ساعت ۸ تا ۱۲.۵ برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *