جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۸
۳۳
رمز گشایی از طعنه رهبر انقلاب؛

اشاره‌ آقا به‌ گریه کدام آمریکایی‌ بود؟/ همه دست زدند، حتی ایرانی‌ها!

سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 453554
رهبر معظم انقلاب امروز در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان، سخن از گریه یک مسئول آمریکایی در جریان مذاکرات راندند. حال این سوال پیش می آید کدام مسئول آمریکایی در جریان مذاکرات گریه کرده است و امروز رهبر انقلاب در این باره می فرمایند: عده ای ساده لوح ممکن است این قضیه را باور کنند.
اشاره‌ آقا به‌ گریه کدام آمریکایی‌ بود؟/ همه دست زدند، حتی ایرانی‌ها!
گروه سیاست "جهان نيوز" ـ  رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز با دانش آموزان و دانشجویان با اشاره به ابراز تنفر یکی از مسئولان آمریکایی از جنگ در جریان مذاکرات مذاکرات و حتی گریه او، اشاره کرد و فرمود: یکی از مسئولان آمریکایی در مذاکرات از تنفر از جنگ گفته و حتی گریه کرده است، عده ای ساده لوح ممکن است این قضیه را باور کنند اما حمایت بیدریغ و کمکهای بیوقفه آمریکا به رژیم جنایتکار، قصاب و آدم کش صهیونیستی و حمایت آنها از جنایاتی که در حق مردم یمن می شود، ماهیت واقعی آن ادعا و آن گریه را برملا می کند.

کدام چهره آمریکایی مد نظر رهبری بود؟!

وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا، چندی قبل در نشستی در آمریکا به جزئیاتی از جلسه ایران و ۱+۵ را در سازمان ملل اشاره کرد که ماجرای مورد اشاره رهبر انقلاب در آن جلسه رخ داده است.

وی با تشریح جزئیات این جلسه گفت: در نشست نهایی ایران و ۱+۵، پیش از کنفرانس مطبوعاتی، من این افتخار را داشتم که با وزیر خارجه همراه باشم. زمانیکه تمام عکساسان و خبرنگاران از اتاق بیرون رفتند، تمامی حاضران از جمله وزیر خارجه ایران سخنانی را ایراد کردند، تمامی این نطق ها تکان دهنده بود، چراکه علنی نبود.

شرمن که بغض کرده بود، افزود: جان کری اخرین نفری بود که صحبت کرد، او گفت «زمانیکه ۲۲ ساله بودم، به جنگ رفتم» اما سپس بغض کرد، همانطور که من چند دقیقه پیش بغض کرده بودم.

معاون وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: کری نمی توانست کلمات را ادا کند اما در نهایت بغض خود را فرو خورد و گفت: «من به جنگ رفتم و برایم روشن شد که دیگر هیچ وقت نمی خواهم به انجا بروم»

وی افزود: کل توافق به همین معناست، حل مسائل از طریق ابزار مسالمت امیز. پس از سخنان کری، همه در آن اتاق کوچک اشک درچشمانشان حلقه زده بود و همه دست زدند، از جمله مذاکره کنندگان ایرانی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قریشی
اشک تمساح همین است.
جالبه هماهنگ شده بوده برای فریب چون هرکدام موضوعاتی گفتن و بعد بغض کردند
United States
فعلا که کری وظ......الممالک شدن پسر خاله!!
United Kingdom
چقدر دراماتیک!!

ظاهرا هیات متوسلین به کدخدا اعلام موجودیت کرده و باید منتظر روضه خوانی خواص بود
Netherlands
باید صد مثبت داد. متاسفانه یکی بیشتر ندارم.
یا علی
Netherlands
آقا
بجای منفی به ایشان ، بکسانی منفی بده که متوسل و معتقد به کدخدا هستند.
یا حق
United Kingdom
مقدسات را فدای نظرات خود نکن
منتظر
جنگ پشت دروازه های ایران بود!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمله تاریخی که نماد ضعف و ترس و بی عزتی و کدخدا پرستی و کدخدا دوستی و کدخدا ترسی است!!!!!!!!!
وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا:در نشست نهایی ایران و ۱+۵، پیش از کنفرانس مطبوعاتی،زمانیکه تمام عکساسان و خبرنگاران از اتاق بیرون رفتند، تمامی حاضران از جمله وزیر خارجه ایران سخنانی را ایراد کردند، تمامی این نطق ها تکان دهنده بود، چراکه علنی نبود؟!!!!!!!!!!!!!!!!
پس پشت پرده هایی هست که هنوز علنی نشده!!!
وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا:کری در نهایت بغض خود را فرو خورد و گفت: «من به جنگ رفتم و برایم روشن شد که دیگر هیچ وقت نمی خواهم به انجا بروم»؟!!!!!!!!!!!!!
تهدید بلافاصله بعد از امضاء؟!!!!
وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا:کری گفت کل توافق به همین معناست، حل مسائل از طریق ابزار مسالمت امیز. پس از سخنان کری، همه در آن اتاق کوچک اشک درچشمانشان حلقه زده بود و همه دست زدند، از جمله مذاکره کنندگان ایرانی؟!!!!!
از شدت ترس قالب تهی کردند و دست زدند؟!!!!
رهبر معظم انقلاب:عده ای ساده لوح ممکن است قضیه بغض و گریه کردن جان کری را باور کنند.
باسمه تعالی
ننگ بر هرکسی که گول گریه یاخنده این جانیان بالفطره رابخورد .این اشک تمساح است که برای قربانیان جنایات خود میریزند.وای بر آن مذاکره کننده که اینقدر ساده لوح است که اشک تمساح این اراذل پست فطرت راباور کرده وباآنها هم نوا شده است.
اشک تمساح بوده
سید
خاک بر سر کسی که از گریه عمروعاصی محزون شود همه اینها نه اینکه دم روباه باشند خود روباهند
باید هم بغض میکرد..

چون خوی وحشی گری و استکبار را در وجود خود دیده بود

چیزی که هرگز یک ایرانی ان را در وجود خود ندیده است
United States
این صحنه سازی برای ان بوده که از ته دل گروه ایرانی آگاه شوند.
جمع دوستانه و خوب بود همدیگه رو بغلم میکردین
باید بعد مذاکرات که سایت های طرفدار دولت این خبر رو پخش کرده بودند و چهره آمریکا رو بزک میکردند کامنت های مردم رو میخوندید که چه طور فریب این دروغ ها رو خوردن
افسوس
سیاح
ساده اندیشی از این بالاتر می شود که باور کنی که وزیر خارجه آمریکا از جنگ بدش می آید ولی هم اکنون در سوریه به تروریست‌های النصره و احرار الشام کمک می کنند و آنها سر می برند !
یا در سرزمینهای فلسطین چگونه با حمایت آمریکا زن و بچه می کشند
یا در یمن خانه ها بر سر اهالی آن خراب می شود !
مذاکره کنندگان ما مثل همیشه باز گول به ظاهر فریب امریکاییها را خوردند و با کارهای نسنجیده شان آبروی ملت و رهبری را بردند اینان هنوز امریکاییها را نشناختند ولی ملت و رهبری با اقتدار همه چهره منفور و خطرناک امریکاییها را شناخته اند ظاهرا امریکاییها توانستند خیلی راحت با دروغهایشان مذاکره کنندگان را فریب دهند و نمایندگان ملت خیلی زود فریب خوردند و نشان دادند که با موارد احساسی برخورد می کنند نه با اقتداری که ملت دارد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود
وای برمذاکرات ایرانی
اونا چرا دست زدند
ما چقدر جوون دادیم تو جنگ چرا کسی از این مذاکره کنندگان صداش در نیمود
محمود
Iran, Islamic Republic of
اشک تمساح !!
تفاوت در همين جاست
آنها رزمنده ي سابقشان را به عنوان ديپلمات فرستاده اند ولي ما ديپلمات مان سابقه رزمندگي ندارد. اين مي شود كه همّ و غمّ ديپلمات ما عكس گرفتن از بالكن و گزارش دهي از اينكه تاكنون وزيرخارجه آمريكا با هيچ كس اينطور و اينقدر جلسه نداشته كه با ما داشته پس معلوم است كه بايد براي نتيجه مذاكرات جشن گرفت.
Iran, Islamic Republic of
عده ای ساده لوح ممکن است این قضیه را باور کنند .....=.....پس از سخنان کری، همه در آن اتاق کوچک اشک درچشمانشان حلقه زده بود و همه دست زدند، از جمله {{مذاکره کنندگان ایرانی}}
یعنی این نادان ها هم فکر کردن ایران می خواسته با بمب اتم امریکا رو بزنه وایناهم گریه کنان دست زدند
زهرا
مرگ بر آمریکای خائن و جنایتکار....
درود بر رهبر با بصیرتمان......رهبرم دوستت دارم....لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
نكنه اشك شيطان مسئولين ساده انديش ماراتحت تاثيرقراردهد كه ظاهرادادبه خنده هاي شيطان بزرگ هم نميشه دل بست كه متاسفانه مسئولين مابستند.خدايا توخودميداني قاطبه ملت عزيزمون متوجه دسيسه هاي آمريكاهستندوبشدت ازشيطان پزهيزميكنند وهمنوا وهمگام باولايت حركت ميكنند.بصراحت بگويم هركس گوشش وحواسش به رهنمودها وتوصيه هاي ولايت فقيه باشد مطمئن باشيديار ورهروخوبي براي آقا امام زمان درزمان ظهورش خواهدبود.رهسپاريم باولايت تاشهادت
سید
بخاطر جنایتی که آمریکا در عرصه جهانی برعلیه انسان های مظلوم أنجام داده باید در دیدگاه مردم دنیا گریه کرده و عذر خواهی کند و آن روز دور نیست
Netherlands
احتمالا منفی ""زن "" ها به دور نبودن آن روز منفی داده اند که نه آن روز دور نیست
یا حسین(ع)
هموطن
اگر اینها صداقت داشتند بخاطر فجایع عراق وسوریه وافغانستان باید خون میگریستن
بنظر من اقای کری ادم خوبی است وواقعا ضدجنگ است و قابل مقایسه با اسلاف جنگ افروزش نیست
Iran, Islamic Republic of
وندی شرمن که خودش حافظ اصلی منافع اسرائیل بود و پس از انجام مذاکرات فورا به اسرائیل میرفت و گزارش میداد.چطور خجالت نمی کشه.
لابد فکر می کنه حافظ منافع اسرائیل شده که از جنگ جلوگیری کنه.
حامد
Iran, Islamic Republic of
کری در 22 سالگی وارد جنگی تجاوزکارانه در ویتنام شده بود. مرگ بر آمریکایی های متجاوز متقلب
Iran, Islamic Republic of
سلام
" همه دست زدند، از جمله مذاکره کنندگان ایرانی" !!!!!!!!!!!!!!
اين نگ را ما كجا ببريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود بر جان کری
حجت
خواهشا در املای کلمات متن دقت کنید

"در جریان مذاکرات مذاکرات و حتی گریه او"
"زمانیکه تمام عکساسان و"