جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بارش باران شدید در مناطقی از البرز و زاگرس

دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 414854
هواشناسی کشور برای امروز در بخش‌هایی از البرز و دامنه‌هایی از زاگرس بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب‌های جاری را پیش‌بینی کرد.
بارش باران شدید در مناطقی از البرز و زاگرس
به گزارش جهان به نقل از فارس، هواشناسی در پیش بینی خود در مورد وضعیت هوای کشور، نسبت به بارش شدید باران در بخش‌هایی از زاگرس، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش شدید باران همراه با بالا آمدن آب سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر کوستانی هشدار داد.

بر اساس اعلام هواشناسی شدت بارش‌ها در تهران، قزوین و استان البرز نیز از شدت زیادی برخوردار خواهد بود.

نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان می‌دهد که به تدریج از بارش‌ها در مناطق شمالی و غربی کشور کاسته شده و از فردا عمده بارش‌ها در شرق و مرکز کشور خواهد بود.

همچنین در پی بارندگی‌های اخیر برخی مناطق کشور با کاهش شدید دما نیز مواجه خواهند بود که اکنون گزارش‌ها از مشهد نشان می‌دهد دمای هوای این شهر ۱۴ درجه و دمای تهران ۵ درجه کاهش داشته است.

طبق هشدار هواشناسی امشب در تهران و خوزستان وزش باد شدیدی را شاهد خواهیم بود بطوریکه وزش شدید باد در خوزستان به پدیده گرد و غبار منجر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *