پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

باز هم اعتراض به نحوه عملکرد لاریجانی در مورد"برجام"، باعث تجمع در صحن مجلس شد

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 449757
جمعی از نمایندگان مجلس پس از تقاضای علی لاریجانی برای خودداری از طرح پیشنهادهای اصلاح در طرح اجرای برجام،‌تذکرات آیین نامه‌ای و اخطارهای قانون اساسی در جایگاه هیات رئیسه و ناطق تجمع کردند.
به گزارش جهان، جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با دستور بررسی جزییات طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

در ابتدا حسین سبحانی‌نیا به ارائه پیشنهادی در زمینه اصلاح ۳ بند از طرح مذکور پرداخت که پس از تصویب آنها لاریجانی با اعلام اینکه فرصت اندک است از نمایندگان خواست تذکرات آیین نامه‌ای،‌اخطارهای قانون اساسی و دیگر پیشنهادات خود را راجع به دیگر جزییات طرح مطرح نکرده و اجازه دهند طرح با سرعت بیشتری تصویب شود.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است جمعی از نمایندگان که به فرصت نیافتن برای طرح پیشنهادات تذکرات و اخطارهای قانون اساسی خود اعتراض داشتند در جایگاه هیات رئیسه و نیز مقابل جایگاه ناطق تجمع کردند که در این میان محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز که از ابتدا در جلسه حضور یافته بود صحن را ترک کرد.

 مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس با فریادهایی مکرر ابراز می‌داشت که تصویب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام تصمیم شخص علی لاریجانی بوده و ربطی به رهبر انقلاب ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *