شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

ابرهه تا آمریکا

محمد صادق کوشکي
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 199151
ابرهه تا آمریکا
سرویس سیاسی جهان-دکتر محمدصادق کوشکی:
۱- اين روزها سران کاخ سفيد به‌نام طبس حساسيت پيداکرده‌اند! آن قدر که ممکن است با شنيدن اين کلمه نفس‌هايشان به شماره بيفتد و رنگشان مثل باطنشان سياه سياه شود! «کوير طبس» نامي است که ژنرال‌هاي گردن‌کلفت آمريکايي را به وحشت مي‌اندازد و مثل ناقوس مرگ در گوشهاي سياستمداران آمريکايي زنگ مي‌زند!

۲- هنوز زخم کهنه «کارتر» و نيروي ويژه «دلتا»يش در طبس التيام‌ پيدا نکرده که دوباره شکست ديگري بر ماشين جنگي فوق مدرن کاخ سفيد تحميل مي‌شود! باز هم در طبس! اين بار ديگر شن‌هاي طبس مامور به‌ذلت کشاندن سپاه ابرهه نيستند! اين بار پيروان آخرالزماني «محمد امين» مامور خوار و خفيف کردن آمريکا شده‌اند! و کجا بهتر از صحراي طبس؟

۳- ترس از تکرار حادثه طبس در سال ۱۳۵۹ آنچنان بر کاخ سياه سايه انداخته بود که هيچ کس حتي خام‌ترين سياستمداران و کودن‌ترين ژنرالهاي آمريکايي نيز به خود جرأت ندادند که حتي به اعزام نيروي نظامي به صحراي طبس براي بازپس‌گيري خفاش آهني آمريکا فکر کنند!

۴- روزگاري دست‌هاي ملت مسلمان ايران آنچنان خالي بود که خداي درهم کوبنده مستکبران شن‌هاي طبس را مامور سرکوبي هواپيماهاي «هرکولس» و بالگردهاي «سي هورس» متجاوز آمريکايي و دفع آنها نمود! اما امروز به برکت توکل بر خدا و تکيه بر توانايي‌هاي نامحدود فرزندان بي‌ادعاي انقلاب اسلامي ديگر نيازي به شن‌ها نيست! و اين بار آهن‌پاره فوق مدرن شيطان بزرگ و سازندگان آن مقهور علم و اراده شاگردان مکتب سيدالشهدا(ع) شدند.

۵- و البته هنوز مانده که «ابرهه» اين روزگار و سپاه فيل سوارش متوجه عمق فاجعه شوند! دير نيست زماني که آخرين دستاوردهاي فناوري و دانش پسامدرن نوچه‌هاي شيطان به آتش غضب و تير غيب مومنان آخرالزمان گرفتار آيد و جز تلي از آهن قراضه و حسرت براي آمريکا و اربابان کاخ سياه باقي نماند!

۶- شايد آمريکايي‌ها دوست داشته باشند براي سومين بار طعم شکست در طبس را بچشند؛ که بنا به فرمايش سيدالساجدين امام سجاد(ع) خداوند دشمنان دين خود را در زمره احمقان قرار داده است! اگر چنين باشد و حماقت، گوساله‌سازان و ابناء سامري را براي سومين بار به تکرار خطا وادار کند آنگاه ديگر همه جاي اين مملکت امام زمان(عج) و چه بسا سراسر دنيا براي آمريکايي‌ها به صحراي طبس تبديل خواهد شد! و سامري و گوساله‌هاي مدرن و فوق مدرنش با آتش غضب الهي فرزندان موساي عصر حضرت روح‌الله‌الموسوي‌الخميني به خاکستر تبديل خواهند شد و مستضعفين دوران از فتنه‌ها و فريبکاري‌هاي آنها رهايي خواهند يافت.

۷- آيا نديدي که خداي تو با اصحاب فيل چه کرد؟ آيا مکر و حيله آنها تحقير نشد و آيا نديدي که مانند علف و کاه جويده شده درآمدند؟

۸- و البته شرح درايت فرماندهي کل قوا در تشکيل قرارگاه پدافند خاتم‌الانبياء(ص) و زحمات شبانه‌روزي وزارت دفاع، ارتش و سپاه در اجراي تدابير ايشان در عرصه دفاع همه جانبه هوايي از مرزهاي ايران اسلامي مجالي ديگر مي‌طلبد و فرصتي افزون‌تر!
خوش‌تر آن باشد که سرّ دلبران/ گفته آيد در حديث ديگران!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاجان كفر نگو، ما از خودمان هيچي نداريم، فقط عنايات خداونديست، ما هميشه و در همه حال به شن هاي رحماني نيازمنديم، لحظه اي غفلت از ذات متعالش و تخيل و توهم قدرت و پرداختن به خويش همان و نابودي ظاهر و باطنمان همان.
United States
با سلام
مقاله و یادداشت جالبی بود و یک نکته که شاید خیلی هم مهم نباشد و آن اینکه محل این 2 اتفاق متفاوت است.
حادثه اول در جنوب غربی شهرستان طبس و در مسیر طبس به یزد است و حادثه دوم در شمال شهرستان و در مسیر کاشمر.

البته مسئله مهم پیروزی اسلام و ایران عزیز هست.
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحيم ... الم يجعل كيدهم في تضليل ...