سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

خودم برنامه می‌نویسم و تمرین می‌کنم

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 355355
ملی‌پوش پرتاب وزنه بانوان ایران با بیان اینکه بدون مربی در تهران تمریناتش را ادامه می‌دهد، گفت: خودم برنامه می‌نویسم و خودم اجرا می‌کنم.
 به گزارش جهان، لیلا رجبی در گفتگو با مهر، در مورد آخرین وضعیت تمرینات خود در تهران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: چند هفته‌ای است که تمرینات بدنسازی را شروع کرده‌ام و چند ماه باید پر فشار تمرین کنم. برنامه‌ام این است که در بازی‌های آسیایی اینچئون به پیک آمادگی جسمانی خود برسم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان بدون مربی تمرینات خود را ادامه خواهید داد، یادآور شد: من بدون مربی تمرینات خود را ادامه می‌دهم. خودم برنامه تمرینی را می‌نویسم و خودم هم انجام می‌دهم. حدود پنج ماه باید تمرینات پرفشار را ادامه دهم و پس از آن تمرینات سبک‌تر خواهد شد.

ملی‌پوش پرتاب وزنه کشورمان درباره اردوی آماده‌سازی خود در بلاروس عنوان کرد: قرار بود که من به بلاروس بروم. با مربیان آنجا صحبت کردم ولی فدراسیون با مشکل مالی مواجه است و منتظرم این مشکلات حل شود که در اینصورت در بلاروس تمرینات را پی می‌گیرم. در آنجا مربیان زن زیادی داریم و با ملی‌پوشان بلاروسی تمرین خواهم کرد. اگر به این اردو بروم تا زمان سفر به بلاروس در آنجا می‌مانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *