پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

تذکر مجلس به دولت بابت سفر فابیوس

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 435653
تعدادی از نمایندگان به وزیر امور خارجه لزوم ممانعت از سفر اشخاصی همچون فابیوس با عملکرد بد و خائنانه نسبت به ملت بزرگ ایران را متذکر شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۶ مرداد ۹۴) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم نظارت دقیق‌تر بر کیفیت و قیمت‌گذاری فیلم‌ها، پویانمایی‌ها و بازی‌های تولیدی در شرکت‌های پخش کننده این محصولات را متذکر شد.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در تعیین تکلیف استخدام دهیاران در وزارت کشور در تذکری به وزیر آموزش خواستار تسریع در پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان فرهنگی سال ۹۲ شد.

حمید رسایی، سید محمود نبویان،‌محمد سلیمانی‌، مرتضی آقاتهرانی، احمد توکلی، علیرضا مرندی، الیاس نادران، رضا آشتیانی عراقی، امیرآبادی فراهانی، جعفر قادری موسی احمدی، شاهین محمد صادقی، سید محمد بیاتیان، محمد صالح جوکار، عباس مقتدایی، حمیدرضا فولادگر خسروی و حسین‌‌علی حاجی دلیگانی نمایندگان تهران، قم، شیراز، عسلویه، کازرون، بیجار، یزد، اصفهان و شاهین‌شهر در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کردند براساس پی‌گیری‌های صورت گرفته شورای عالی امنیت ملی هیچ مصوبه‌ای مبنی بر محدودیت رسانه‌ها و تمجید از موضوع موافقتنامه نداشته است. وزارت ارشاد باید به شماره مصوبه شورای عالی امنیت ملی عمل و آن‌را منتشر کند.

احمد توکلی، مجتبی رحماندوست، شاهین محمدصادقی، حسین‌علی شهریاری، احمد امیرآبادی فراهانی، حسین نیاز آذری، سید محمد بیاتیان، ابوالقاسم جراره، علی اکبر ناصری و سید مرتضی حسینی نمایندگان تهران، کازرون، زاهدان، قم ، بابل، بیجار، بندرعباس، بابل و قزوین به وزیر امور خارجه حساسیت لازم و ممانعت از سفر اشخاصی همچون فابیوس با عملکرد بد و خائنانه نسبت به ملت بزرگ ایران را متذکر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کارشکنی نکنید ...ها
سید
غیرت و . همیت که ندارید .
وطن پرست هم نیستید .
چون ایرانیانی که باخونهای آلوده، آسیب دیدند یا جانشان را از دست دادند ، اگر پیرو علی علیه السلام بودیم جا داشت بمیریم .
لکن بعضیها جزو بنی آدم هم گویا نیستند .که اگر بودند غیر از این بود .
ج س
Iran, Islamic Republic of
قاتل ملت را به کشور راه ندهید
پیشنهاد می کنم که نمایندگان یک بار هم که شده همانند سایر مردمی که پشت درب مجلس با پلاکارد معترض برخی از مطالب هستند، نمایندگان هم درب دولت جمع شوند و اعتراض عملی خود را برای ورود این جرثومه جنایت و خیانت نشان دهند. مردم با شمایند.
من موافقم حرف حقی است.
البته باید درب وزارت خارجه تجمع کنند
این صهیونیست که حق دشمنی رو با ما تموم کرد دیگه میخواد بیاد چکار کنه!!!!
آقا ظریف, ذلت هم حدی داره!