شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۲

چرا برنامه سال‌تحویل نجف‌زاده جلب‌توجه کرد؟

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 415853
برنامه نجف زاده فراجناحي بود و البته کفه آن از نظر سياسي بیشتر به منتقدان اختصاص داشت اما مجري هرگز وارد خط کشي هاي سياسي در سال تحويل نشد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، حضور ناگهانی کامران نجف زاده، خبرنگار خوش ذوق و کهنه کار تلویزیون در برنامه سال تحویل شبکه دو، از جهاتی باعث شد یکه تازی «اسم» ها به خط پایان نزدیک شود. اگرچه برنامه سال تحویل شبکه یک خیلی سرد و معمولی و برنامه سال تحویل شبکه سه هم پر زرق و برق و مملو از هدایا و تبلیغات تجاری بود اما نجف زاده در خط میانی این دو حرکت کرد و توانست هم مهمانان خوبی را در برنامه دعوت کند و هم ۱۴ ساعت برنامه زنده را به شکلی قابل قبول اداره کند.

راحتي نجف زاده با مهمان ها از دايره ادب خارج نمي شد و این برگ برنده یک برنامه زنده و ویژه سال تحویل است با توجه به برخی اتفاقات حاشیه های در سالهای مختلف. تقدیر مهمانان و راحتی گفتگو با نجف زاده موید این نکته بود.

به جز برخي سوال ها از هلالي مداح که تند و تيز بود، مجری با بقيه مدارا کرد و خبري از پرسش و پاسخهاي صرفا جهت اطلاعي در کار نبود و مهمان ها احساس راحتي مي کردند تا با روح کلی شبکه دوم سیما نیز هماهنگ باشد.

تقدير مرضيه برومند و جلال مقامي و ربيعي وزيرکار و حتي گلپايگاني يا آقا تقي از سوال هاي نجف زاده به نوع خود نشان مي داد پرسش ها به دل مهمان و مخاطب نشسته است.

منابع متعددي مي گويند برنامه نجف زاده مهمان هايي داشت که پولي براي حضور نگرفتند. باصطلاح برنامه پاکت نداشت.

برنامه نجف زاده فراجناحي بود و البته کفه آن از نظر سياسي بیشتر به منتقدان اختصاص داشت اما مجري هرگز وارد خط کشي هاي سياسي در سال تحويل نشد.

ارتباط با ظريف وزير خارجه و بخش آقاي دوربيني و گفتگوهاي عيدانه با محرمي و عابدزاده و نوستالژي شناسي با فرهاد آييش و سراج و خمسه و پورنگ و حياتي و جعفري جوزاني و لوریس چاکناواريان و برخی حرف هاي خط قرمزي برنامه را خاص کرده بود.

هیچ خط قرمزی در برنامه شکسته نشد. کنايه هاي تند او به پليس با لبخند و لطيفه همراه مي شد تا واکنش منفي اي در پي نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
کجای این برنامه جلب توجه کرد؟
کجای برنامه قند پهلو جالب بود که انقدر براش تبلیغ میکنین؟
وقتی تیتراژ پایانی برنامه قند پهلو را خوندم فهمیدم چراانقدر براشون تبلیغ میکیند
با همین تبلیغات بی جا برای فک و فامیلاتون باعث شدین رسانه ملی مخاطبانش را از دست بده
احسنت
واقعا مذخرفترین ویژه برنامه تحویل سال همین برنامه نجف زاده بود
منم نمیگم همون نظرسنجی های مرکز نحقیقات صدا و سیما که تو هر مسئله ای به اون استناد میکنید گفته