جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

۲۰۱۶ سال پایان داعش در الانبار

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 455651
منابع امنیتی عراقی با اشاره به پیشروی های گسترده نیروهای عراقی در الانبار سال آینده میلادی را سال پایان اشغال این استان از لوث داعش دانستند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه النهرین خبرداد: یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک گفت: پیروزی های متعدد نیروهای مردمی و امنیتی به ویژه پس از آزاد سازی منطقه ایستگاه قطار الانبار، عزم نیروهای امنیتی را برای آزاد سازی کامل شهر الرمادی و حرکت به سوی مرکز شهر جزم کرده است.
 
وی افزود: نیروهای امنیتی همه مناطق اطراف الرمادی را در کنترل خود دارند و همکاری قوی میان نیروهای امنیتی و عشایر برای آزاد سازی مناطق وجود دارد و نتایج با توجه به این همکاری خوب خواهد بود.
 
رسول تاکید کرد: تروریست ها پس از قطع امداد رسانی آنها در تنگنا قرارگرفته اند.از اقدامات تروریست ها مانند سابق دیگر خبری نیست.
 
وی سال ۲۰۱۶ را سال غلبه بر داعش در الانبار به ویژه با توجه به تلفات سنگین آنها دانست.
 
 یک منبع امنیتی وابسته به پلیس الانبار اعلام کرد: نیروهای پلیس مستقر در پایگاه الحبانیه برای حفظ منطقه کیلومتر پنج در غرب الرمادی پس از آزاد سازی آن از لوث داعش به سوی این منطقه حرکت کرده اند.
 
این منبع بیان کرد: این نیروها به سلاح سبک، میان برد،سنگین و ادوات نظامی مجهز هستند.
 
از سوی دیگر رائد شاکر جودت رئیس پلیس عراق گفت: نیروهای واکنش سریع موفق به هلاکت تک تیرانداز داعشی و معاون وی در عملیاتی که آنها را در حصیبه شرقی در الرمادی هدف قرار داد، شدند.
 
یک منبع آگاه از نشست امنیتی سازمان بدر و گردان های صلح در کرکوک برای بررسی اوضاع طوزخرماتو خبر داد.
 
منابع امنیتی اعلام کردند: نیروهای عراقی موفق به آزاد سازی قصر عدالت و التسفیرات در الرمادی شدند.
 
این منابع همچنین بیان کردند: گردان موشکی نیروهای مردمی انبار مهمات و چهار مرکز وابسته به داعش را در کوی الشهداء در جنوب فلوجه هدف قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *