شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

سفرچاوز، اردوغان و ماندلا به غزه

شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 145853
ایسنا:سران و مقامات کشورهای مختلف غربی و غیره از جمله هوگو چاوز، رجب طیب اردوغان و نلسون ماندلا قصد دارند در قالب کاروان‌های لغو محاصره به نوار غزه سفر کنند.

صائب شعث هماهنگ کننده فعالیت‌ کاروان‌های اروپایی که روز پنجشنبه گذشته وارد غزه شد در گفت‌وگو با روزنامه فلسطینی "الرساله" خاطرنشان کرد که دیداری را با هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا ترتیب خواهیم داد و امیدواریم که وی با سفر به غزه موافقت کند.

شعث تصریح کرد که امیدواریم نلسون ماندلا قهرمان مبارزات ضد تبعیض نژادی در آفریقای جنوبی به‌رغم بیماری خود بتواند به همراه نزمن توتو از فعالان رسانه‌ای و همبستگی و نیز تونی دیرن از فعالان صلح انگلیسی به نوار غزه سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شخصیت‌های خواهان سفر به غزه از مقامات بلند مرتبه و فعال در عرصه جهانی هستند تاکید کرد که تلاش می‌شود این شخصیت های برجسته بین المللی در قالب کاروان های لغو محاصره به غزه سفر کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین،‌ صائب شعث همچنین در جریان کنفرانس مطبوعاتی که به محض ورود کاروان اروپایی امید به غزه برگزار شد، اظهار داشت که ناوگان دریایی جدیدی برای سفر به غزه راه اندازی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالبه ... هنوز یه ماه نشده که سخنگوی حماس گفت حتی یک شیعه را هم اجازه نمیده پاشو توی غزه بذاره ...
Iran, Islamic Republic of
آخه کدام یکی از این افراد سران کشور غربی هستند؟؟