جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پخش مستند شهیدنادر مهدوی در سیما

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 448956
به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت شهید «نادر مهدوی»، مستند «ایستاده بر موج» امشب از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، در سالگرد شهادت شهید نادر مهدوی، مستند «ایستاده بر موج» از تولیدات مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، با همکاری گروه اجتماعی شبکه دوم سیما، امشب بعد از گفتگوی ویژه خبری از این شبکه پخش خواهد شد.
 
«ایستاده بر موج» به کارگردانی «مصطفی آتش مرد» و به تهیه کنندگی «مهدی مطهر» در خانه مستند انقلاب اسلامی و به سفارش معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین تولید شده است.
 
در این مستند، ماجرای «جنگ نفتکش ها» در کنار روایتی از زندگی و منش شهید «نادر مهدوی» و به ویژه حماسه مواجهه شهید با ناوگان آمریکایی در گفتگو با شاهدان عینی و سرداران سپاه به تصویر کشیده شده است.
 
شهید «نادر مهدوی» که به عنوان شهید شاخص سال ۹۴ سازمان بسیج مستضعفین انتخاب شده است، به دلیل منهدم کردن بالگرد آمریکایی متجاوز در خلیج فارس در ۱۶ ام مهرماه سال ۱۳۶۶، در تاریخ دفاع مقدس جاودانه شده است.
 
گفتنی است رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته خود با فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران،  بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی جوانان با ایمان و انقلابی همچون شهید نادر مهدوی و همراهان وی که شجاعانه در مقابل ناو آمریکایی‌ها ایستادند و به آنها درس فراموش‌نشدنی دادند تأکید کردند و گفتند: با این رشادت‌ها و ایستادگی‌ها، دشمنان نظام اسلامی متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران، نظامی نیست که هرگونه بخواهند بتوانند با او رفتار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *