جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
بلاتر: بايد كاري كنيم

فيفا در انديشه جريمه آنري

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 79855
سپ بلاتر در نظر دارد عليه بازيكناني كه از راه‌هاي نادرست و غير قانوني باعث موفقيت تيم‌هايشان مي‌شوند، اقداماتي را صورت بدهد.
 به گزارش ايسنا ، رييس فدراسيون جهاني فوتبال گفت، كميته اجرايي فيفا روز چهارشنبه درباره محروميت احتمالي تيري آنري تصميم‌گيري خواهد كرد. اين محروميت احتمالي به خاطر خطاي هند او در بازي فرانسه ـ ايرلند از رقابت‌هاي پلي آف جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در نظر گرفته خواهد شد.

بلاتر مي‌خواهد جلوي اقدامات فريبنده را بگيرد و در عين حال بار ديگر بكارگيري فناوري تصويري را براي كمك به داوران رد كرد.

او در نشستي خبري گفت: نظم و احترام از بين مي‌رود چرا كه بازيكنان با انجام خطاي هند، كشيدن پيراهن و شيرجه رفتن مي‌خواهند از نوعي برتري غير مجاز بهره ببرند. بايد با آن مقابله كنيم.

بلاتر در مخالفت با به كارگيري فناوري تصويري هم گفت، با اين كار فوتبال چهره انساني‌اش را از دست خواهد داد. او در عين حال گفت مخالف بكارگيري 2 خط نگه‌دار ديگر همانند آنچه در رقابت‌هاي ليگ اروپا آزمايش مي‌شود، نيست.

بلاتر افزود: يك ميليارد انسان در بازي ما به طور غير مستقيم شريك هستند. آنهايي كه بيشترين مسووليت را بايد بر عهده داشته باشند، همان‌هايي هستند كه بيشترين درآمدها را به دست مي‌آورند. آنها بايد بيشتر پاسخگو باشند، اين موضوع را به كميته پيشنهاد مي‌كنم و در غير اين صورت خودم به تنهايي اين كار را خواهم كرد.

بايد مطمئن شويم كه جام جهاني در آفريقاي جنوبي بر اساس قوانين و چهارچوب‌هاي فوتبال رقابت صورت خواهد گرفت. 6 ماه زمان داريم تا به دنيا نشان دهيم كه پس از رخدادهاي پيش آمده در رقابت‌هاي انتخابي چيزي دستخوش تغيير خواهد شد. اگر موفق به اين كار نشويم بايد بساطمان را جمع كرده و به خانه‌هايمان برويم. بايد اين كار را انجام بدهيم. در بازي‌هاي پلي آف اتفاق‌هاي زيادي افتاد و فوتبال هم از اهميت زيادي برخوردار است. انتخاب شدن يا نشدن هم بسيار اهميت دارد. بايد پرسيد آيا درست است كه انتخاب شدن براي جام جهاني با انجام تنها يك بازي صورت بگيرد.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *