چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

امیری‌فر: از حامیان دولت نیستم؛ مستقلم

سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 201058
امام جماعت مسجد ریاست جمهوری گفت:من از حامیان دولت نیستم بلکه مستقل وارد انتخابات مجلس می‌شوم.

به گزارش فارس، مستقر در ستاد انتخابات کشور، عباس امیری فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری و از حامیان مشایی که از صبح امروز برای ثبت نام در انتخابات مجلس نهم به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده بود، سرانجام پس از گذشت نزدیک به ۳ ساعت توانست مدارک خود را تکمیل کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کدامیک از مدارک شما ناقص بود که تا به حال موجب شده که مراحل ثبت نام شما به طول انجامد، گفت: بنده مدرک کفایتین دارم اما به بنده گفتند که باید ۳ سال درس خارج هم داشته باشی و بنده گفتم که افتخارم این است که ۲۲ سال شاگرد مقام معظم رهبری هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که از چه لیستی در انتخابات شرکت می‌کنید، بیان داشت: بنده به طور مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم و منفرد هستم.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه از کدام حوزه انتخابیه شرکت می‌کنید، بابیان اینکه بنده از تهران شرکت می‌کنم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات را پرشور کنید و ما هم شرکت کردیم تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

امیری فر همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه شنیده شده شما از لیست جبهه حامیان دولت در انتخابات شرکت می‌کنید آیا این موضوع صحت دارد، گفت:‌ من از حامیان دولت نیستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
"من از حامیان دولت نیستم بلکه مستقل وارد انتخابات مجلس می‌شوم"


بسی خندیدیم..:))))))